Vehiculul amfibie intra in productie de serie
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
In prezent se inregistreaza progrese mari pe piata vehiculelor amfibie modele noi fiind lansate constant. Cu toate acestea niciun concept amfibie nu a ajuns pana in faza de productie. Britanicul Neil Jenkins si neo-zeelandezul Alan Gibbs au dezvoltat acum cativa ani un vehicul amfibie botezat Aquada.
Dupa indelungi dificultati financiare Aquada va intra in productie si va avea si o veersiune militara care se va numi Aquaski. Potrivit celor doi creatori, vehiculul amfibie a costat peste 100 de milioane de dolari si a insumat peste un milion de ore de munca.
De la conceperea sa, Aquada a trecut prin clipe grele, trenul de rulare fiind redesenat si Rover, furnizorul motorului, intrand in faliment. Cu toate acestea Aquada a reusit chiar sa stabileasca un record, fiind primul prototip amfibie care traversat Canalul Manecii.
Viitorul Aquaski va fi construit impreuna cu Lockheed Martin, o companie specializata in domeniul apararii. Dupa aceasta reusita Gibbs Technologies intentioneaza sa creeze vehicule amfibie pentru orice segment al pietei.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
John Elkann, președintele Stellantis, nu este de acord cu tarifele impuse de președintele american Donald Trump și nici cu normele de poluare foarte stricte impuse de Uniunea Europeană. El spune că industria auto este amenințată din cauza acestor două reglementări. (16.04)
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Porsche marchează 75 de ani de la începutul producției de automobile la uzina sa principală din Zuffenhausen. Primul model produs la această uzină a fost 356, care este și primul model al mărcii. (02.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
Super ideea.