Veeco RT1, prima maşină electrică a portughezilor
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Familia vehiculelor electrice a primit încă un membru. Acesta vine din Portugalia, se numeşte Veeco RT 1 şi va debuta pe piaţă la jumătatea anului viitor. Veeco RT 1 este un vehicul electric cu ambiţii sportive, prezentată atât de siluetă, cât şi de performanţele cu care se mândresc portughezii. În ciuda aspectului neobişnuit, modelul poate fi condus legal pe toate drumurile din Uniunea Europeană.
Veeco RT 1 este echipat cu un motor de 107 CP cuplat unui acumulator LifePO4 de 16 kWh. Modelul poate să atingă o viteză maximă de 160 km/h şi livrează un cuplu maxim de 450 Nm încă de la prima rotaţie. Acceleraţia 0-100 km/h este realizată în opt secunde, valoare comparabilă cu cea a unui hot-hatch modern.
Exemplarul din imagini urmează să primească o serie de îmbunătăţiri înainte de a intra în producţie, cei de la Veeco anunţând o lansare pentru vara anului curent, dar nu sunt aşteptate schimbări majore de design. Proiectul Veeco, cel care a creat modelul RT 1, este rezultatul unui parteneriat între VE-Fabricação de Veículos de Tracção Eléctrica, LDA şi Institutul Superior de Inginerie din Lisabona, cofinanţat de QREN.
Via | Thegreencarwebsite Foto | Telmo Azevedo
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
ce preturi se estimeaza?!
din cate vad in spate sunt nume pompoase, care pot sa aiba angajati profi, si sa creeze produse bune.
conversia unui sandero la full electric costa 15k euro in slovacia. tot la respectivii un rx8, unde s-a montat tehnica mai performanta duce la 30k euro.
aici, avand o caroserie usoara, nu ar trebui sa sara de 20k euro, maxim 25k euro. altfel vanzari din plopi.
cel mai sigur, pt anul urmator ar fi sa construiesti o masina electrica utilitara mica de oras (gen daewoo damas) care sa aiba concectivitate similara cu a lui renault / PSA, si sa te poti folosi se reteaua logistica care vor ei sa o dezvolte prin orase. ma refer la vest europeni nu aici.
o data pt firmele alea vor fi reduceri la achizitie si eventual daca guvernele sau autoritatile locale baga scutiri de impozite pt aceste firme, atunci sa vezi vanzari record. nu exotice din astea scumpe pe care privatii le vor cumpara asa, dupa cum bate vantul