Varsta medie a clientilor Lexus este de 60 ani
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Lexus este o marca foarte ceruta de clientii in varsta si ignorata de tineri, conform unei statistici.
Lexus, divizia de lux de la Toyota, a inregistrat un succes extraordinar pe segmentul sau de piata in ultimii ani. Cu toate acestea, producatorul auto de lux are cateva motive de ingrijorare.
In urma efectuarii unor statistici printre proprietarii de modele Lexus s-a constatat ca aproximativ 40% dintre ei sunt persoane in varsta, iar varsta medie este de 60 de ani. Acest lucru releva ca Lexus nu are un succes deosebit printre tineri. Cifrele sunt valabile pentru piata americana, cel mai mare punct de desfacere pentru modelele Lexus.
Producatorul nipon spera ca va ajunge sa aiba succes printre clientela tanara, dupa lansarile noilor modele sportive IS-F si coupe-ul LF-A.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din General
-
Alpine a anunțat că va închide definitiv comenzile pentru modelul A110 în 2026. În același an va înceta și producția actualei generații a modelului sportiv. (27.02)
-
Proprietarii circuitului Nurburgring au interzis motocicletele pe celebra buclă Nordschleife din motive de siguranță. Vehiculele cu două roți vor fi permise doar pe bucla Nurburgring Grand Prix. (24.02)
-
Honda este interesată să reia negocierile cu Nissan, însă impune o condiție pentru ca acest lucru să se întâmple. Makoto Uchida, CEO-ul Nissan, trebuie să plece din funcție. (18.02)
-
Skoda Octavia facelift primește o versiune cu tracțiune integrală
-
Toyota: modelele de performanță vor păstra motoarele pe benzină și cutiile manuale
-
Noua Skoda Enyaq facelift a intrat în producție
-
Noua Kia EV4, detalii tehnice complete: 204 CP și 630 km autonomie
-
Teaser cu noul Audi A6 Avant. Data lansării, confirmată
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Modelul IS este cautat de tineri dornici de curse dar care s-au cam fript cu prima experienta oferita de BMW.
La lansarea modelului LF-A, daca in proportie de 80% se respecta designul si motorizarea propusa in cadrul lansarii conceptului, vor ocupa un loc de piata in zona super-sportivelor (nu uitai ca se va adresa publicului care cauta sportivitate, dar cu un cost pe unitate de pana in 150.000euro)