Anul și recordul pentru Volvo. Constructorul a reușit în 2018 să își depășească toate rezultatele în materie de vânzări înregistrate până acum.
Volvo a vândut 642.253 de unități, cu 12.4% mai mult decât în 2017 (571.577). Astfel, borna de 600.000 de unități a fost depășită în premieră de la înființarea companiei în 1927.
Jumătate din vânzări au fost înregistrate în Europa, unde Volvo a comercializat 317.838 de mașini în 2018. Cele mai căutate modele de către europeni au fost V60 și XC40.
Per total, cel mai bine vândut model Volvo din 2018 a fost XC60, cu 189.459 de unități. Pe locul 2 s-a clasat XC90 (94.182), iar podiumul a fost completat de V40 (77.587). SUV-ul XC40 a fost aproape să intre în top 3, cu 75.828 de unități vândute pe parcursul anului 2018.
Via Volvo
De la o marca falimentara (oarecum de nisa) la recorduri de vanzari, ce diferenta face un management corect sustinut si de capital.
Fiindcă în primul rând știu să facă afaceri, în al doilea rând au văzut potențialul firmei, ideile și pe ce se focusează.
Ca firmă, Volvo are un trecut destul de interesant.
Sunt curios SAAB dacă vor reveni pe piață, ultima dată auzisem că i-ar fi cumpărat și pe ei chinezii și că ar lucra la un model sau modele electrice.
Ar fi foarte interesantă revenirea lor pe piața auto, fiindcă și ei au adus multe inovații în domeniul auto.