Volvo este unul dintre primii constructori premium care anunță bilanțul vânzărilor pentru primele 3 luni ale anului, iar datele oficiale confirmă perioada bună pe care o traversează constructorul.
În primul trimestru al acestui an, suedezii au raportat vânzări de 147.407 unități, în creștere cu 14% comparativ cu perioada similară din 2017. Deloc surprinzător, SUV-urile au stat la baza acestei creșterii, după iar cel mai bine vândut model al mărcii la nivel global a fost Volvo XC60, cu peste 38.000 de unități.
Acesta este urmat de "fratele" său mai mare, XC90, care a atras aproape 23.000 de clienți noi, în timp ce podiumul este completat de duetul format de Volvo V40 și V40 Cross Country, cu puțin peste 22.000 de unități. Între timp, XC40, cel mai nou și mai mic SUV al mărcii, a devenit disponibil în luna februarie, iar până în prezent s-a comercializat în 6.236 de unități.
Cea mai importantă piață pentru Volvo rămâne Europa, cu aproape 80.000 de unități comercializate, în timp ce poziția a dua revine Chinei cu aproape 29.000 de unități.
Cea mai mare creștere se înregistrează însă în Statele Unite, acolo unde vânzările au crescut cu 49%, la peste 20.000 de unități. În fiecare dintre aceste regiuni, un SUV a ocupat prima poziție în vânzări.Via Volvo
Bravo lor si succes in continuare.
Cred ca un real succes va fi noul V60, mai ales in versiunea T8 (benzina+electric).... nu in Romania, desigur. Pe langa cele mentionate la inceput arata si foarte bine, chiar in place mai mult decat V90.