De la începutul lui 2019 și până la sfârșitul lunii iulie, Volvo a reușit să vândă aproape 400.000 de mașini. Mai exact, cele 395.372 de unități au fost suficiente pentru ca suedezii să bifeze o creștere de 7.3% a vânzărilor pe primele 7 luni ale anului.
La nivelul lunii iulie, vânzările Volvo au totalizat 54.546 de exemplare, cu 7.1% mai multe față de aceeași perioadă din 2018. Rezultate pozitive au fost înregistrate pe piețele din Europe, SUA și China, așa cum s-a întâmplat până acum pe parcursul anului.
În Europa, Volvo a vândut 25.518 mașini în iulie, cel mai căutat model fiind SUV-ul XC40, urmat de XC60. Însă, cel din urmă continuă să dețină supremația în topul vânzărilor către clienții din întreaga lume.
În iulie 2019, XC60 a bifat vânzări totale de 14.740 de exemplare, podiumul la nivel global fiind completat de XC40 și XC90.
Via Volvo
Comentarii (0)