Volvo a vândut 65.290 de mașini în luna octombrie, în creștere cu 7.1% față de aceeași perioadă de anul trecut. SUV-urile au reprezentat 73.3% din vânzările lunii octombrie pentru constructorul suedez, în comparație cu 65.3% în octombrie 2019.
În ciuda acestui rezultat, vânzările Volvo pe primele 10 luni sunt în scădere cu 9.2% și au ajuns la un total de 516.418 unități.
Există, totuși, și vești bune pentru Volvo. În perioada ianuarie-octombrie 2020, vânzările sub brandul Recharge (vehicule 100% electrice sau hibrizi plug-in) s-au dublat și au ajuns la o cotă de 16% din totalul global. La nivel european, proporția a fost de 27%.
XC60 este în continuare cel mai vândut model Volvo, podiumul fiind completat de XC40 și XC90. În acest top 3, XC40 este singurul care a înregistrat o creștere a vânzărilor în primele 10 luni, cu 142.159 de exemplare, față de cele 108.295 unități de anul trecut.
Via Volvo
Comentarii (6)