Vânzările Volvo au scăzut cu 25% în primele 5 luni, la circa 208.000 de unități: constructorul anunță însă semne de revenire în toate regiunile

de Paul Cosma
Miercuri, 03.06.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volvo a vândut puțin peste 208.000 de mașini în primele 5 luni, în scădere cu 25% față de perioada similară din 2019, pe fondul pandemiei de coronavirus. Constructorul spune însă că există semne de revenire în toate regiunile. SUV-urile XC60, XC40 și XC90 sunt în continuare cele mai căutate modele din gama suedezilor.

În luna mai, Volvo a înregistrat vânzări de 44.830 de unități, cu 25.5% mai puțin față de aceeași lună din 2019. În ciuda rezultatului negativ, compania susține că vânzările și traficul” din showroom-uri sunt tot mai bune în Europa, China și SUA.

Per total, de la începutul anului și până la sfârșitul lunii mai, constructorul a vândut 208.479 de mașini, în scădere cu 25% comparativ cu primele 5 luni din 2019.

Vestea bună: vânzările sub brandul Recharge (electrice și plug-in hybrid) s-au dublat în această perioadă pentru Volvo.

Volvo XC60 deține în continuare supremația în topul preferințelor clienților, cu 61.064 de exemplare, fiind urmat de XC40 (50.867 unități) și XC90 (29.324 unități). Dintre cele trei SUV-uri, doar XC40 a înregistrat o ușoară creștere în primele 5 luni.

Via Volvo

Comentarii (2)

  • Companiile intotdeauna, prin campanii de presa, sustin ca sunt un succes pe piata,''in segment" si realitatea este alta.Volvo, inaite de pandemie, nu mai facea fata vanzarilor.
    1 0
  • o chinezarie anosta si penibila.
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru