Producătorii auto au început să publice primele rezultate privind vânzările, în contextul pandemiei de coronavirus.
În primul trimestru, Volvo a vândut 131.889 de mașini, în scădere cu 18.2%. Doar pe luna martie, constructorul a avut o scădere de 31.2%, cauza principală fiind cererea redusă pe fondul crizei COVID-19.
În acest interval, XC60 a continuat să fie cel mai bine vândut model din gama Volvo, urmat de XC40 și XC90. De altfel, SUV-urile reprezintă acum aproape 68% din vânzările Volvo, față de 60.3% din total în ultimul trimestru din 2019.
La nivel european, vânzările Volvo au scăzut cu 18.5%, la nivelul de 70.510 de unități, performanța fiind serios afectată de restricțiile impuse de țări precum Gemania, Franța, Italia sau Marea Britanie.
Anul trecut, Volvo a comercializat peste 700.000 de mașini și a stabilit un nou record în istoria constructorului după o creștere anuală de aproape 10%. Dintre acestea, aproximativ 63% au fost SUV-uri.
Via Volvo
Comentarii (0)