Volvo a comercializat 437.640 de mașini în intervalul ianuarie – iulie 2021, cu 31.7% mai multe decât în aceeași perioadă de anul trecut.
Constructorul suedez transmite că 25.5% din vânzări au fost reprezentate de vehiculele din gama Recharge (electrice sau hibride). În Europa, acest procent a fost de 43%.
Luna iulie a însemnat, totuși, o scădere de 8.7% a vânzărilor Volvo, pe fondul crizei de semiconductori, dar și a faptului că producătorul nu a reușit să atingă rezultatele “neobișnuit de bune” de anul trecut.
În iulie, cel mai bine vândut model Volvo a fost XC60, cu 19.132 de exemplare (vs. 17.861 în iulie 2020), urmat de XC40 (15.097 vs. 18.726) și XC90 (9.694 vs 8.751).
Via Volvo
Sa o tinem tot asa, cautam si importam coji germane, ca sunt mai bune, lasam Volvo la altii care vor siguranta.