Volvo își păstrează parcursul solid din debutul acestui an, tendință confirmată de rezultatele vânzărilor pentru primul trimestru din 2019.
În primele trei luni, Volvo a vândut 161.320 de unități la nivel global, în creștere cu 9.4% față de perioada similară din 2018. Suedezii au înregistrat creșteri atât în Europa, cât și în China și Statele Unite.
Pe plan european, vânzările Volvo au totalizat 86.624 de mașini (+8.9%), SUV-urile constructorului înregistrând 55% din volum. Piețele europene cu cele mai mari creșteri pentru Volvo au fost Marea Britanie (16.364) și Germania (11.702), datorită apariției lui XC40.
În topul vânzărilor pe modele, XC60 a fost cel mai căutat de clienți, cu 46.262 de unități și o creștere de 16.3%. Pe locurile următoare în top 3 s-au clasat XC40 (28.903) și XC90 (22.073).
Via Volvo
La ce petarde de masini se fabrica in zilele noastre, cred si eu ca nu isi mai doreste nimeni sa cumpere o masina noua. Si care isi doreste, pun ochii pe ceva deosebit de pana in 2010 cand s-a cam inchis capitolul auto in lume !