Anul a început în scădere pentru majoritatea constructorilor, iar Volkswagen nu a făcut excepție de la această regulă. În luna martie, producătorul german a raportat vânzările de 542.700 de unități, în scădere cu 7.2% față de perioada similară a anului trecut.
În Europa, vânzările Volkswagen din luna martie au scăzut cu 3.5% (183.200 de unități), în timp ce în China, scăderea a fost de 9.9% (242.900 de unități). Singura piață mare la nivelul căreia nemții au obținut o creștere a vânzărilor a fost cea din SUA: +14%, 37.100 de unități.
În primele trei luni ale anului, constructorul german a raportat vânzări de 1.456.400 de unități, în scădere cu 4.5% comparativ cu perioada similară a anului trecut. În Europa, Volkswagen a comercializat în primul trimestru al anului 445.500 de vehicule noi, în scădere cu 1.9%. Pe piața din Germania, vânzările constructorului din Wolfsburg s-au diminuat cu 3.2% (383.500 de exemplare). Nici în China, Volkswagen nu a înregistrat un rezultat pozitiv în primul trimestru: -6.9%, 703.400 de unități.
Pe piața din SUA, nemții au reușit să îmbunătățească rezultat obținut în primul trimestru din 2018: +2.3%, 85.900 de mașini noi.
Și pe piața din Brazilia, Volkswagen a avut un început de an bun și a raportat o creștere a vânzărilor cu 26.5% (77.900 de unități)."Așa cum era de așteptat, scăderea pieței din China a generat rezultate negative pe primul trimestru. Cu toate acestea, am reușit să îmbunătățim cota de piață. Listele de comenzi sunt pline și lucrăm din greu pentru a crește capacitatea de producție a motoarelor pe benzină astfel încât să putem livra modelele mai rapid. Mai mult decât atât, în următoarele săptămâni, noul T-Cross va ajunge în showroom-urile din Europa", a declarat Jurgen Stackmann, membru în comitetul executiv Volkswagen în cadrul Departamentului de Vânzări.
Comentarii (0)