Vânzările Rolls-Royce au crescut cu 64% în primele şase luni ale anului
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Rolls-Royce se bucură de un an excepţional, marca britanică anunţând creşterea vânzărilor cu 64% în prima jumătate a anului. În primele şase luni, cei de la Rolls-Royce au livrat 1.582 unităţi, marcând cel mai bun început de an din 2003, când marca s-a relansat pe piaţă sub noul proprietar, BMW Group. Dacă o creştere de 64% a vânzărilor nu este deja impresionantă, marca britanică tocmai s-a bucurat de cel mai bun an al său, 2010 fiind anul în care Rolls-Royce a vândut cele mai multe unităţi din istorie.
"Acesta este un rezultat excelent pe şase luni şi demonstrează gradul de încredere pe care ni-l acordă clienţii noştri. Primele şase luni ale anului au găsit marca Rolls-Royce sărbătorind moştenirea noastră unică, odată cu centenarul Spirit of Ecstasy, şi demonstrând inovaţia sa, graţie versiunii electrice experimentale a lui Phantom, 102 EX. Rolls-Royce rămâne cel mai luxos şi avangardist constructor de automobile din lume", a declarat Torsten Muller-Otvos, CEO Rolls Royce Motor Cars.
Centenarul mascotei Rolls-Royce este sărbătorit prin 100 de unităţie speciale "Phantom Spirit of Ecstasy Centenary Collection". Fiecare dintre cele 100 de unităţi va primi o serie de detalii speciale.
Vânzările Rolls-Royce au crescut în toate regiunile în care activează marca, în special pe piaţa din Asia-Pacific, unde marca a înregistrat o creştere de 170% a vânzărilor. Pe piaţa din Orientul Mijlociu, vânzările Rolls-Royce au crescut cu 40%, iar în Statele Unite ale Americii, marca a cunoscut o creştere similară. Pe piaţa din Germania, cei de la Rolls-Royce au avut o creştere de 60% în primele şase luni ale anului.Via | LeBlogAuto
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Rolls-Royce in Romania
-
Rolls-Royce Wraith Preţ: n/a €
Ultimele stiri din Industrie
-
Ovalul Albastru a fost nevoit să emită o rechemare pentru mai mult de 240.000 de modele SUV Ford și Lincoln. Problema ar avea legătură cu centurile de siguranță. (22.02)
-
Maserati a folosit Concursul Internațional de Eleganță St. Moritz pentru a prezenta o versiune entry-level a modelului GranCabrio, precum și un model unicat bazat pe GranCabrio Trofeo. Acesta din urmă, cunoscut sub numele de ICE, a fost creat prin programul de personalizare Maserati Fuoriserie. (22.02)
-
În încercarea de a reduce costurile suplimentare, Mercedes-Benz a anunțat că va introduce mai multe modele termice decât electrice în viitorul apropiat. (21.02)
-
Noua Dacia Duster Redust Sport: versiune tunată cu preț de peste 50.000 euro
-
Noul Volvo XC60 facelift: sistem multimedia mai rapid și materiale noi la interior
-
BYD va produce mașini electrice în Europa din octombrie
-
Primele imagini cu noul Mitsubishi Grandis, fratele geamăn al lui Renault Symbioz
-
Aceasta este noua Kia EV4: debutează în 27 februarie, în variantă hatchback și sedan
Felicitari in primul rand celor de la BMW. Peste tot unde si-au "bagat nasul" nu a iesit decat un lucru foarte bun, vezi Mini si respectiv Rolls.
Si-a bagat nasul si la Rover, dar din pacate acolo nu au reusit, cu toate ca un anume model, 75 ,chiar a fost reusit dupa parerea mea.Au pierdut multi bani din cauza Rover, dar tot la marci englezesti s-au uitat pana la urma si au reusit.