Grupul Volkswagen își continuă ascensiunea către prima poziție în topul celor mai mari constructori auto din lume, suflând în ceafă celor de la Toyota.
Ultimele rezultate financiare anunțate de germani confirmă trendul pozitiv. Grupul VAG a reușit să stabilească un nou record de profit pentru ultimele trei luni și pentru cele trei trimestre ale anului în curs. Audi și Porsche au avut o evoluție îmbucurătoare pe piețele din China și Europa, ceea ce a condus la o creștere a profitului operațional cu 16%.
Vânzările Audi au crescut cu 10%, ajungând la 1.3 milioane în primele nouă luni, iar cele Porsche cu 13%, până la un total de 135.600 de unități în aceeași perioadă.
Skoda a contribuit de asemenea la evoluția ascendentă a grupului, cu o creștere senzațională a profitului operațional: 76 de procente. Profitul a crescut și el cu 19%, iar vânzările au urcat cu 13%. În total, cehii au vândut 774.100 de mașini în primele nouă luni ale lui 2014 și se îndreaptă încrezători către depășirea milionului până la finalul acestui an.Cu asemenea evoluții, Grupul Volkswagen este tot mai aproape de a depăși pragul psihologic de 10 milioane de mașini vândute în 2014. Este un prag pe care germanii îl ating cu patru ani mai devreme decât estimaseră inițial.
Martin Winterkorn, președintele executiv al Grupului VAG, s-a arătat încântat de evoluție însă a promis cifre și mai bune, întrucât plănuiește să revizuiască situația constructorului Volkswagen prin reducerea costurilor și creșterea productivității. Asemenea măsuri ar urma să aducă o creștere de 5 miliarde de euro în următorii paatru ani.
„Am reușit o performanță importantă de la începutul anului și până acum. Cu toate acestea, trebuie să ne concentrăm în continuare la fundamentarea poziții noastre și la a răspunde provocărilor lansate de industria auto”, a declarat Winterkorn.
Grupul VW vinde bine in State, dar nu prin marca VW, ci prin Porsche si Audi, acesta din urma fiind in crestere pe piata de acolo, chiar daca este in urma BMW si Merc.
E valabil pentru toti acesti mamuti din industria auto si nu numai!pana una alta presiunea cea mare ramane in continuare pe noi cei ce le cumparam masinile
Chiar dacă aici este un topic VAG, te rog, povesteşte-mi pe scurt despre pasiunea ta (dacă este reală): ce anume te atrage la această companie? Vezi și puncte slabe la ea?