Cu excepția DS (+17%), celelalte branduri din grupul PSA au înregistrat scăderi ale vânzărilor globale în 2019, după cum urmează: Peugeot (-16%), Citroen (-5%), Opel/ Vauxhall (-5.9%).
Per total, grupul PSA a vândut 3.49 de milioane de unități în 2019, cu 10% mai puțin față de recordul din 2018, pe fondul scăderilor din Europa, China, Orientul Mijlociu și Africa.
La nivel european, vânzările PSA au scăzut anul trecut cu 2.5%, la 3.11 milioane de mașini. Astfel, cota de piață a grupului a coborât la 16.8%, față de 17.1% în 2018.
Francezii spun că 2019 a fost un an de consolidare pentru Peugeot, urmând ca segmentul B să fie un motor de creștere în acest an.
Via Automotive News
Minciuna> prin omisiune ca in mai toate stirile
Peugeot a avut o gama îmbătrânita în 2019.
Modele de volum, precum 208,2008 și 308 au fost la final de cariera.
In 2020 au toate șansele sa își depășească recordul din 2018.
Peugeot a facut treaba in schimb. DS la fel. In cazul DS3 crossback insa, din nou au adoptat strategia de la Peugeot 208: Diesel fara automata si fara 4x4. Suicidal move...