Vanzarile proaste ale sportivei X-Bow "ingroapa" KTM
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Ideea lansarii unui model sportiv pe patru roti i-a costat mult pe austriecii de la KTM, care au inregistrat rezultate financiare dezastruoase in ultimul an. Dezvoltarea sportivului X-Bow si vanzarile slabe inregistrate de acesta au facut ca pierderile financiare ale constructorului de motociclete sa totalizeze 81,4 milioane de euro.
Bineinteles, in spatele scaderii dramatice a stat si criza economica actuala, care a facut ca numarul unitatilor livrate sa scada de la 92.000 in 2008 la numai 64.000 de unitati anul acesta.
KTM X-Bow a stors vistieria producatorului moto de aproximativ 33.1 milioane euro si mai mult decat atat a dus la o reorganizare a structurii interne. Pentru a putea da nastere vehiculului sportiv, KTM a angajat 450 de muncitori permanenti, care s-au adaugat astfel la costurile in crestere.
Austriecii nu au confirmat intentiile de lansare a unui urmas pentru X-Bow, intreaga atentie a departamentului de dezvoltare urmand sa fie canalizata catre divizia moto.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit celor mai recente cifre, înaintate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), Dacia a comercializat peste 500.000 de mașini, pe Bătrânul Continent, în primele 11 luni din 2024. (19.12)
-
Constructorul de la Mioveni a înregistrat 10.000 de comenzi pe platforma proprie de e-commerce. Mașina aniversară este un Duster Extreme, de ultimă generație. (16.12)
-
Nissan a recunoscut că unul din motivele pentru care se află în situația dificilă din prezent este lipsa de modele hibride pe anumite piețe importante. Marca japoneză s-a bazat prea mult pe mașini electrice. (06.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
aceleasi marii cu alte palarii. apar si diferente tehnologice evident dar ideea e de a trage costul in jos mentinad vanzarile... tocmai de asta apar facelift-urile pt ca cine vrea masina noua vrea ultimul model...