Vanzarile proaste ale sportivei X-Bow "ingroapa" KTM
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Ideea lansarii unui model sportiv pe patru roti i-a costat mult pe austriecii de la KTM, care au inregistrat rezultate financiare dezastruoase in ultimul an. Dezvoltarea sportivului X-Bow si vanzarile slabe inregistrate de acesta au facut ca pierderile financiare ale constructorului de motociclete sa totalizeze 81,4 milioane de euro.
Bineinteles, in spatele scaderii dramatice a stat si criza economica actuala, care a facut ca numarul unitatilor livrate sa scada de la 92.000 in 2008 la numai 64.000 de unitati anul acesta.
KTM X-Bow a stors vistieria producatorului moto de aproximativ 33.1 milioane euro si mai mult decat atat a dus la o reorganizare a structurii interne. Pentru a putea da nastere vehiculului sportiv, KTM a angajat 450 de muncitori permanenti, care s-au adaugat astfel la costurile in crestere.
Austriecii nu au confirmat intentiile de lansare a unui urmas pentru X-Bow, intreaga atentie a departamentului de dezvoltare urmand sa fie canalizata catre divizia moto.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit celor mai recente date oficiale, Dacia are motive de sărbătoare: Sandero a fost cea mai vândută mașină din Europa în 2024. Renault Clio și Volkswagen Golf completează podiumul. (21.01)
-
Potrivit celor mai recente cifre înaintate de Asociația Europeană a Producătorilor de Automobile (ACEA), Ford nu a încheiat prea bine anul 2024 în Europa. Cererea pentru modelele mărcii au scăzut cu 17%. (21.01)
-
Potrivit unui nou raport al Asociației Constructorilor Europeni de Automobile, vânzările de mașini noi au crescut ușor în Europa, în 2024. Peste 12.9 milioane de vehicule noi au fost comercializate. (21.01)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- FOTOSPION: Primele imagini cu Skoda Space, un crossover electric cu 7 locuri
aceleasi marii cu alte palarii. apar si diferente tehnologice evident dar ideea e de a trage costul in jos mentinad vanzarile... tocmai de asta apar facelift-urile pt ca cine vrea masina noua vrea ultimul model...