Trecerea la noul ciclu de testare WLTP încă reușește să încurce socotelile constructorilor. Mulți producători au început acest an în scădere, iar Porsche nu a făcut excepție de la această regulă.
În primul trimestru, Porsche a comercializat la nivel global 55.700 de mașini noi, în scădere cu 12% comparativ cu intervalul similar din 2018.
Porsche Macan rămâne cel mai popular model din gama constructorului german. În primele trei luni ale anului, Macan a fost vândut în 19.795 de exemplare. Pe locul secund în topul preferințelor s-a aflat Porsche Cayenne cu 18.310 exemplare comercializate în primul trimestru, o creștere cu 35% față de perioada similară din 2018.
"Începutul de an a fost unul dificil atât pentru noi, cât și pentru întreaga industrie auto", a declarat Detlev von Platen, membru în conducerea companiei în cadrul departamentului de Vânzări și Marketing.
În Europa, în primele trei luni ale anului Porsche a vândut 14.004 unități, în scădere cu 32% față de perioada similară din 2018.
O scădere consistentă a fost înregistrată pe piața din Germania (-28%, 5.557 de unități).Nici pe piața din China primele trei luni nu au arătat bine pentru Porsche. Constructorul german a livrat 16.890 de unități, în scădere cu 10% comparativ cu același interval din 2018. În schimb, pe piața din SUA, Porsche a reușit să încheie primul trimestru în creștere (15.024 de unități, +8%).
Comentarii (1)