Opel a vândut aproape 1.1 milioane de vehicule în Europa anului 2014, marcând cel mai bun rezultat al ultimilor ani. Rezultatele de anul trecut marchează o creştere de 3% a vânzărilor cumulate Opel şi Vauxhall în Europa faţă de 2013, ceea ce reprezintă o creştere cu un procent mai mare decât cea a pieţei de pe Bătrânul Continent. Cota de piaţă Opel/Vauxhall în Europa a crescut cu 0.1 procente, totalizând 5.74 procente în 2014, depăşind toate valorile obţinute de marcă în ultimii patru ani.
Cele mai mari pieţe în materie de volume de vânzări pentru Opel în 2014 au fost Germania, Regatul Unit, Franţa, Italia şi Spania. În ceea ce priveşte creşterea anuală, Polonia a fost pe primul loc, vânzările Opel crescând cu 42% în acea ţară în 2014. Pe următoarele poziţii s-au clasat Irlanda cu 33 procente şi Portugalia cu 28 procente. Cota de piaţă a mărcii Opel a crescut în peste 12 ţări din Europa în decursul anului trecut, în timp ce vânzările mărcii au crescut în peste 15 ţări ale Bătrânului Continent. Rezultatele din 2014 ar fi fost şi mai bune dacă situaţia economică din Rusia nu ar fi fost afectată de scăderea rublei în decursul anului trecut, notează cei de la Opel
Reprezentanţii Opel sunt încrezători cu privire la viitor şi se aşteaptă la o nouă creştere a vânzărilor în 2015 datorită lansării modelelor Corsa E şi Karl (lansare programată în vară). În plus, Astra va primi o nouă generaţie la finele anului curent, aşteptată să aducă noi creşteri pentru marca germană. Noile modele fac parte din ofensiva mărcii germane, care planifică 27 de lansări şi 17 motoare noi până în 2018 în vederea revenirii la profit până în 2016 şi atingerea unei cote de piaţă de opt procente în Europa până în 2022.Via Opel
Comentarii (1)