Esential
85 | % este procentul cu care au scăzut vânzările lui Tata Nano în luna noiembrie. |
Privit ca un model ce va revoluţiona industria auto cu preţul său incredibil, Tata Nano a confirmat rapid aşteptările specialiştilor. Modelul indian s-a vândut ca "pâinea caldă" în primele luni de la debut, însă lucrurile nu mai merg atât de bine în prezent.
Oficialii Tata au recunoscut că luna noiembrie a adus o scădere de 85% a vânzărilor, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Constructorul a pus această evoluţie negativă pe seama dificultăţii cu care potenţialii clienţi pot obţine împrumuturi destinate achiziţionării modelului.
Mai mulţi specialişti susţin însă că problemele raportate de Nano, cazurile de incendiere consemnate până acum, precum şi evoluţia preţului au cântărit enorm în decizia de achiziţie. În ciuda reclamaţiilor primite, Tata a preferat să ofere o îmbunătăţire a sistemelor de siguranţă şi să nu organizeze o rechemare în service pentru investigarea cazurilor de incendiere.
Deşi a vândut doar 509 exemplare Nano în luna noiembrie, vânzările Tata au crescut cu un procent.
via | autocar
Din pacate fraza asta: Constructorul a pus această evoluţie negativă pe seama dificultăţii cu care potenţialii clienţi pot obţine împrumuturi destinate achiziţionării modelului spune multe. Clientul tinta e prea sarac pentru asa ceva, el va ramane la moped iar cei cu mai multe resurse trec pe ce ofera suzuki. La cat de simpla e masina asta cazurile de incendiere demonstreaza si incapacitatea indienilor de a construi o masina prin propriile forte.
totusi, o sansa ar avea in ...europa. Sistemele de siguranta, taxele + transportul o vor face prea scumpa iar alternative sunt destule (si mai mari dimensional)