Vanzarile Logan au scazut
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
In luna ianuarie a anului, piata auto a inregistrat o usoara scadere fata de perioada similara a anului trecut. S-au vandut 14.326 de unitati, in scadere cu 0,04%.
Cel mai important producator intern, Dacia a scos pe piata circa 14.000 de unitati, mai mult de 10.000 mergand la export. Pe piata interna vanzarile la modelul Logan au scazut drastic, in ianuarie fiind livrate circa 4.500 de unitati, cu 3000 mai putin decat in 2006. Astfel, vanzarile la modelul Logan au scazut in Romania cu aproape 40%.
Si Daewoo a avut un inceput de an foarte slab, producand mai putin de 1000 de masini, cu 55% mai putin fata de ianuarie 2006. Rezultatele slabe inregistrate de producatorii interni au fost compensate de importatori care au acoperit aproape in totalitate pierderile Dacia si Daewoo. Brandul strain care s-a impus ca lider de piata la inceputul lui 2007 este Skoda.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Vanzarile vor scadea, pe masura ce romanii se vor destepta si vor vedea cat tine o masina veche de 3-4 ani straina la acelasi pret cu un logan, poate chiar mai mic...
Nu inteleg insa politica de preturi fabuloase de la Dacia-Renault:
- vopsea metalizata de calitate indoielnica la 255
- cauciucuri submediocre pt majoritatea versiunilor
- ergonomie 0
- tarife service destul de mari
- imposibilitarea configurarii
- siguranta doar pt versiunile superioare vezi ABS
Un pret corect poate ar mai creste vanzarile Dacia! Pana una alta sa speram ca taxa v-a dispare!
Sincer sa fiu, nu cred k gasesti masina straina mai buna ca logan la acelasi pret! sau cel putin cu dotarile loganului!
- Masa: intre 1050 si 1245 kg, in functie de dotari (turometru, roata de rezerva, al doilea stergator parbriz, scaun pentru sofer, volan rotund, etc.), masina noua. Dupa o perioada de 3 ani de folosire masa va fi de aproximativ 825 kg datorita coroziunii.
- Greutatea: variaza o data cu variatia masei, si in felul in care acceleratia gravitationala actioneaza asupra dotarilor optionale (turometru, roata de rezerva, al doilea stergator parbriz, scaun pentru sofer, volan rotund, etc.) De asemenea, constanta g este variabila in functie de gradul de corodare al vehicolului.
- Capacitate cilindrica 1421 cmc in stare perfecta de functionare.
- Putere: 75 cp noua, 70 cp in garantie, 65 cp dupa 2 ani, 80 cp dupa 3 ani (scaderea greutatii datorita efectelor coroziunii).
- Demaraj 0-100 km: pana la serviciu - 18 s, pana la socrii - 28 s, pana la alimentara - 16 s, pana la alimentara pentru achizitionat o oarecare cantitate de bere - 9 s, cu nevasta la volan - 96 h, pana la tara - 17 s de la tara inapoi cu 1 buc. porc adult taiat in portbagaj - 26 s, cu nevasta + soacra + copii in masina - 32 s optional daca nevasta urla si soacra aproba - 46 s, la drum intins spre soacra in mijlocul strazii cu spatele spre masina - 7 s.
- Franare de la 90 km/h la 0: pe sosea uscata - 240m, sosea uda - 340m, piatra cubica umeda - 500 m, sosea asfaltata uscata cu soacra pe sosea cu spatele la directia de mers - in soacra, sosea fleasca cu praf si denivelari - in chioscul de la coltul strazii.
- Debit apa in habitaclu: 14l/h pe timp de ploaie, 20l/h la spalare.
- Debit antigel in habitaclu: 1 l / saptamana.
- Probabilitate inchidere portiere: fata 40 la suta , spate 15 la suta la o forta de inchidere de 800N/m.
- Jante: beton, dotate cu cauciucuri Montana New Asimetric Great Varza cu limitator de viteza prin saritura la 60 km/h.
- Aer conditionat: in habitaclu, portbagaj si torpedou, cu sistemul Damigean Anti Freeze.
- Hayon, bocanit(scartait)/min - 235.
Optionale:
- Airbag in portbagaj, versiunea Smooth Pork.
- Alarma antirelativar (protejeaza impotriva tiganilor relativari - care ciordesc relativ tot).
- Alarma preventiva la alarma - pornirea alarmei daca porneste alta alarma pe o raza de 1 km.
- Scaun sofer (versiunea standard e prevazuta cu 2 locuri de fixare a suruburilor pentru un taburet lemn).
- Veioza+sifonier spate.
- Semnalizare stanga (versiunea standard are doar semnalizare dreapta, spre stanga folosindu-se palma cu un deget intins).
- Volan rotund (versiunea standard este echipata cu ghidon).
- Aeroterma cu 21 viteze si schimbator Shimano.
- Turometru util (0-2500 rpm) si/sau fantezist (0-8000 rpm).
- Cric.
- Roata rezerva optional si janta.
- CD manele geam.
- Geamuri fumurii cu folie cu basici.
- Eleroane tip bengos.
- Proteza dentara universala in torpedou.
- 1 buc. tub superglue.
10 000 de euro.
Adica dupa ce au omorat concurenta autohtona isi fac de cap, iar mai nou si cu INVINCUBILUL de Vladescu care a zis ca se duce cu TAXA de gat la STRASBURG (sa prinda cineva franghia, ca sa scapam de el, ca este RENAULT convins, plus ca da facilitati si pentru nu-stiu ce, centru la TITU)
Vai si amar de tara asta ca nu se trezesc ROMANI (cum zice la IMN)sa dea jos odata cu toti Vladesti, Popesti si Oltenesti GAUNOSI si plini de ifose de LIDERI- vezi doamne ca ei sunt INFAILIBILI.
PS. AVETI GRIJA ca la Craiova tot VLADESCU cel INTELIGENT face cartile pentru privatizarea de acolo, vai si amar ce va face, TOT un "BIP"
Numai bine!