Brandul Jeep este văzut drept vârful de lance al grupului Fiat-Chrysler în următoarea perioadă, cel puțin în viziunea lui Sergio Marchionne. Șeful companiei a declarat săptămâna trecută că FCA își poate dubla profitul în următorii 5 ani, având în vedere potențialul Jeep.
Tot el a mai spus că Fiat-Chrysler ar trebui să își construiască strategia de viitor în jurul brandului Jeep. Însă, din păcate, vânzările constructorului nu se ridică deocamdată la înălțimea vorbelor rostite de Sergio Marchionne.
În 2017, Jeep a vândut 1.38 de milioane de mașini, sub cele 1.4 milioane de unități livrate în 2016, potrivit publicației Autonews Europe care citează documente interne ale companiei.
Vestea l-a cam supărat pe CEO-ul FCA, care susține că modelul Cherokee nu se descurcă prea bine în segmentul său pe piața europeană.
“Dacă ne uităm la cifrele Cherokee din Europa, o să vedem că nu s-a descurcat bine. Am ajuns la limita răbdării, așa că vom face lucrurile cum trebuie”, a declarat Sergio Marchionne.
În regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa), Jeep a livrat 131.051 de vehicule în 2017.
Cele mai multe au ajuns în Europa, după cum urmează: Renegade (79.123), Grand Cherokee (19.392), Compass (16.170) și Cherokee (6.706).Via Autonews
Daca si Jeep scade, vaca de muls a intregului grup, atunci viitorul nu este prea roz pentru FCA, cel putin pana se retrage Marchionne.
Pai zilele trecute era o stire care zicea ca vor 5 mil. unitati doar in SUA peste 5 ani.
Haha!