În ciuda problemelor cu care se confruntă în unele țări și regiuni, Volkswagen a avut un an 2019 bun din perspectiva vânzărilor la nivel de grup.
Grupul german, care cuprinde brandurile VW, Audi, Skoda, Seat, Porsche, Bentley, Lamborghini, Bugatti, Scania și MAN, a comercializat anul trecut 10.8 milioane de mașini, în creștere cu 1% față de 2018, potrivit declarației CEO-ului Herbert Diess.
Șeful companiei estimează o marjă de profit între 6.5 și 7.5% pentru grupul VW, urmând ca datele financiare complete să fie publicate în luna martie.
Anterior, grupul german estimase că vânzările de anul trecut vor egala rezultatul din 2018. Nemții au reiterat investiția de 7 miliarde de euro în crearea diviziei “Car.Software”.
Sistemul de operare “vw.os” va fi standardul pentru toate brandurile din grupul german, care dorește ca dezvoltarea software să fie făcută in-house în proporție de cel puțin 60% (față de 10% în prezent).
Via Automotive News
.