Grupul Volkswagen privește cu încredere către a doua parte a anului, din perspectiva adoptării noului standard WLTP de la 1 septembrie, după ce rezultatele sale de vânzări au înregistrat o evoluție bună în prima jumătate din 2018.
De la începutul lui ianuarie și până la sfârșitul lui iunie, grupul german a vândut un total de 6.4 milioane de mașini, în creștere cu 7.5% mai față de perioada similară din 2017. Aproape jumătate din volum a fost realizat în Europa, unde creșterea a fost de 8.7%.
Luna iulie a fost și ea una bună pentru grup, cu 908.200 de unități vândute către clienți, în urma ofertelor speciale ce au fost pregătite înaintea WLTP.
“Luna iulie a fost una consistentă pentru grup, iar toate brandurile au avut creșteri clare. Totuși, provocările sunt în fața noastră. Lucrăm intens pentru ca impactul noului standard WLTP să fie cât mai mic în lunile ce urmează,” au declarat oficialii VW.
SEAT a fost brandul cu cea mai mare creștere a vânzărilor din grupul Volkswagen, după primele 6 luni din 2018.
Spaniolii au vândut 342.700 de mașini, cu 20.1% mai multe decât anul trecut în aceeași perioadă.Pe locul 2 în acest clasament a fost Skoda, cu 752.400 de unități și o creștere de 12%. În continuare s-au clasat Volkswagen (6.5%), Audi (4.8%), Porsche (4.7%).
Via Volkswagen
Până la urmă, VAG se leagă la cap fără s-o doară, adică se teme fără un motiv temeinic, chiar și dacă este vorba despre noile și draconicele reguli ale UE referitoare la emisii. Cât de iubitoare și grijulie este lumea, ȋn general, cu mediul avem șansa la orice pas să observăm (desigur, cu condiția necesară și suficientă să nu purtăm ochelari de cal). Apropo, poluarea reprezintă riscul/pericolul “ascuns”, așa cum, ȋn industria alimentară, oxidarea proteinelor (deseori survenită ȋncă din timpul vieții animalului ce urmează să fie sacrificat) “nu se vede” și, deci, nimeni nu-i acordă importanța cuvenită, doar cazurile exprese de alterare sau depreciere a calității cărnii fiind judecate. Ȋn ambele situații ȋnsă, posibilitatea de a apărea cancerul este crescută…
Rezumând sugestiv, “rezonanța de brand” ȋnseamnă…MAGIE PURĂ. Ȋn ziua de astăzi, dacă ești “cineva” sau “ceva”, captezi/captivezi atenția Globului și nu numai atât, dar o și menții la cote ȋnalte, fără să fie nevoie să te agiți tu personal ȋn acest sens, adică principiul imuabil “noblesse oblige” nu mai relevă nimic ȋn conștiința “reconceptualizată” și standardizată a lumii noastre. Așadar, nu se ȋnșală aceia care pretind că poți să vinzi și un rahat (pardon de expresie), câtă vreme acesta poartă emblema/sigla “potrivită” – și nu mă acuzați de "șabloane tipice haterilor”, fiindcă există și fani inteligenți (chiar și printre amatorii de ghermance), care nu “pun botul” la “economia” de efort și de calitate a producătorilor favoriți, bașca nu digeră prețurile suspect de ridicate. Cu alte cuvinte, acei fani rămân fideli mărcii/companiei, dar problema este că nimic nu-ți dă dreptul să-ți bați joc de cei care cred ȋn ideea pe care tu o reprezinți (sau pe care o reprezentau predecesorii tăi). Oricum, din nefericire, cu certitudine n-are ce să se schimbe ȋntr-o lume ȋn care legea sancționează infracțiunile “palpabile” și “constatabile”, iar nu păcatele…minții.