În prima jumătate a anului, PSA a vândut 1.9 milioane de vehicule, cu 12.8% față de cele 2.18 milioane înregistrate în perioada similară a lui 2018.
Rezultatul negativ a fost cauzat de scăderea vânzărilor din China (-62.1%), respectiv America Latină (-29.3%), însă veștile nu sunt atât de rele pentru grupul francez. PSA a reușit să-și stabilizeze cota de piață în Europa, la 17.4%. Francezii au rămas lideri pe segmentul LCV, cu o cotă de 24.7%.
La nivel european, vânzările PSA au fost puternic susținute de Citroen, cu ajutorul modelelor C5 Aircross și C3 Aircross, brandul reușind un record al ultimilor 8 ani.
Grupul PSA țintește o poziție fruntașă în cursa electromobilității, prin lansarea unor modele plug-in hybrid sau 100% electrice: DS3 Crossback E-Tense, Peugeot e-208 și e-2008, Opel Corsa-e (100% electrice), respectiv DS 7 Crossback E-Tense, Peugeot 3008 Hybrid, Peugeot 508 & 508 SW Hybrid, Opel Grandland X Hybrid4, Citroën C5 Aircross Hybrid (versiuni plug-in hybrid).
De asemenea, PSA vrea electrificare și în gama de vehicule comerciale ușoare, până în 2025, începând cu Citroen Berlingo și Peugeot Partner, care beneficiază de versiuni electrice.
Via PSA
Comentarii (0)