Piața europeană a SUV-urilor a înregistrat vânzări de 1.4 milioane de unități în 2017, cifră ce ar urma să crească simțitor în acest an, la peste 1.8 milioane de exemplare. Estimările analiștilor se bazează pe creșterea vânzărilor pentru SUV-urile de segment B, în care se încadrează și Dacia Duster.
Potrivit LMC Automotive, 400.000 de SUV-uri noi vor fi adăugate la totalul vânzărilor din 2018, față de nivelul din 2017.
Pe primele trei luni din 2018, Dacia Duster s-a clasat pe locul 3 în topul vânzărilor pe segmentul SUV-urilor mici în Europa, cu 46.571 de unități, în urma lui Renault Captur (55.059) și Peugeot 2008 (50.117).
Analiștii susțin că vânzările pe acest segment vor continua să crească puternic în următorii ani, astfel că piața europeană a SUV-urilor va ajunge la 2 milioane de unități în 2019, respectiv 2.3 milioane în 2022.
Via Automotive News
Asta e retorica din aia populist-nationalista proasta: sa moara strainul exploatator care a facut fabrica! Ce daca prin munca in fabrica aia traiesc o droaie de romani?
De ce sa-ti culegi ciresele din gradina ?!Mm,sunt prea multe si mi-e al draq de lene ,lasa ca-l chem pe vecinu si isi face el timp sa le culeaga si-mi da si mie o galetuta si iaca toata lumea-i fericita,nu?Grozave afaceri stim sa facem!
În caz că nu știai, ARO nu e numai marca proprie Metro de conserve, mai era și o făbricuță tot prin Argeș, unde se făceau niște mașini chiar apreciate, măcar pe-aici prin zonă. Și pe care prin ceasul al 24-lea a vrut chiar Renault s-o salveze, dar conducerea pe$edistă și-a bătut joc de francezi până au renunțat.
Iar majoritatea angajaților ARO (a dracului pielea pe ei, că nu au vrut să fie patroni), fac naveta să fie ”slugi” la Mioveni acum!
Inclusiv din cauza acestor cre(ș)tinisme gen ”nu ne vindem țara” au ajuns vajnicii români pândari peste ruinele minunatei industrii locale.
Acum sunt pot fi competitivi doar producatorii mari, gen minim 5 milioane de autoturisme produse anual.
Sunt destui producatori care produc sub cinci milioane de mașini, grupuri chiar, trebuie să ai un volum minim pentru supraviețuire, nu stiu exact care este, poate un milion, dar contează și marja de profit pe unitate, deci nu este neapărat necesar să vinzi zece milioane pe an, adică ARO putea supraviețui și astăzi cu o producție gen Dacia Mioveni, dacă venea un investitor.
Și pentru că au primat interesele lor nevolnice de partid, acum bate vântul prin platforma aceea în loc să se fabrice acolo Duster iar Mioveni-ul să aibă capacitate să le facă pe alea din Maroc. Și o repet mereu ca să știm toți ce și de ce ni se întâmplă, că mulți ori nu știu ori trec prea ușor cu vederea.
si daca nu venea strainu' ce faceam bai istetule? ce produceam? Asa imi este o sila de patriotii astia care nu stiu nici o boaba din realitatile economiei romanesti dinainte de '89....
@Kap....vei ramane suprins cum interesele de partid erau TRANSPARTINICE, nu a fost vorba doar despre un partid ci despre TOATE partidele care au avut la un moment dat puterea in diverse zone si si-au impartit tot care cum au putut. Dar au fost si cazuri in care directorii ramasi de pe vremea impuscatului incapabili sa se adapteze, fara sa aiba cea mai mica experinat manageriala si comerciala au preferat sa nu miste un deget preferand sa-si ia salariile umflate in loc sa semneze contracte cu exteriorul sau sa produca si altceva decat 3 cuie, 2 garnituri de cauciuc si 4 repere mai rasarite pe care nu le mai cerea nici dracu.
Mai este o chestie, când a fost PNL sau Băsescu (asta a mai zis si duma ca nu face autostrăzi ca nu sunt suficiente mașini) s-a făcut ceva in plus pentru industria asta? După mine sunt absolut toți la fel.
intr-o scurta vizita "de lucru" la Dacia, in 1996, erau astia "maro" in turul pantalonilor privind disperati la ce (si pentru ca) se producea la Craiova un model clar/evident superior modelelor Dacia.
cred ca au avut un pomelnic cat autostrada Pitesti-Bucuresti cand Renault a descalecat pentru a 2 a oara la Mioveni iar Craiova a pus lacatul pe poarta.
PS asta apropos de...varsta
Dar voi inchinati-va la opozitia actuala, caci daca vor veni la guvernare ajungem la nivelul Olandei in 10 ani. Cu siguranta toti partenerii externi ne vor binele, vor concurenta pe piata globala, nu au nici un interes in a ne tine la nivelul la care suntem. De-aia merg asa de bine toate afacerile preluate de straini.
Cine nu-și dă seama că principala problemă e P$D-ul s-ar putea să primească degeaba tratament, probabil vorbim de cazuri irecuperabile.
Și vorbesc pe baza unor informații concludente, de la persoane avizate: Renault chiar a fost interesat de ARO iar partidul mafiot (singurul) și-a băgat coada și se vede ce a ieșit.
În plus, nu vreau să mai aud în veci imbecilitatea ”toți sunt la fel”!
Asta este o tactică de a scârbi pe toată lumea astfel încât dezinteresul maselor să asigure succesul mânăriilor și furturilor de voturi. Când ai prezență la vot 38% altfel contează voturile cu micobuzul sau ale celor mituiți.