Cererea pentru mașinile electrice în Europa este prognozată să depășească 600.000 de unități până în 2020 și borna de un milion până în 2022, potrivit unei cercetări de piață a LMC Automotive.
Germania este așteptată să devină cea mai mare piață pentru mașini electrice de pe Bătrânul Continent, cu 200.000 de unități livrate pe an - obiectiv ce ar urma să fie atins până în 2022 - secondată de Marea Britanie și Franța.
Potrivit aceleiași surse, Tesla Model 3, Renault Zoe, BMW i3 și Nissan Leaf sunt modelele care vor înregistra cele mai bune vânzări din Europa în următorii ani și care vor domina piața pentru o lungă perioadă.
La nivelul anului trecut, Renault Zoe a dominat vânzările din Europa, urmată de Nissan Leaf, Tesla Model S, BMW i3 și Volkswagen e-Golf.
Via Autonews
Hai sa nu visam la cai verzi pe pereti. Marca dacia reprezinta (in cadrul grupului) locul unde tehnologia veche mai poate fi inca exploatata/vanduta. Electricele sunt modelele pe care se pune cea mai noua tehnologie, intelegi distonanta?
Principiul la electrice e destul de simplu: cu cat pretul masinii este mai mare, se poate disimula mai bine costul crescut al bateriei si astfel finalul sa fie apropiat de versiunile termice. La masinile iaftine (aka Logan) pretul unei baterii aproape decente ar dubla pretul masinii si atunci nu stiu cati clienti ai mai avea.