Anul trecut, Dacia a vândut 676.340 de mașini noi în toată lumea. Asta înseamnă o creștere a vânzărilor de 2.7% prin comparație cu nivelul înregistrat în 2023. Numai în România, marca de la Mioveni a vândut 45.729 de mașini noi și a fost liderul detașat al pieței auto din țara noastră, cu o cotă de piață de 30%.
Și pentru că tot am menționat cota de piață, Dacia s-a bucurat în 2024 de o cotă de piață record în Europa. Astfel, marca românească a avut o cotă de 4.5% pe piața autoturismelor în Europa, respectiv o cotă de 3.9% pe piața autoturismelor și vehiculelor utilitare ușoare.
Cel mai vândut model al mărcii la nivel internațional a fost Sandero. Modelul subcompact a fost vândut în 309.392 de exemplare, ceea ce reprezintă o creștere de 14.5% față de 2023. Pe locul al doilea a fost Duster, cu 215.024 unități comercializate, mai multe cu 7.3%. Urmează Jogger, cu 96.440 de bucăți vândute, ceea ce înseamnă un plus de 2.4%.
Singurul model care a scăzut considerabil a fost Dacia Spring.
Modelul electric de oraș al mărcii și-a găsit 22.884 de clienți în toată lumea, însă vânzările lui Spring au fost mai mici cu 63% față de 2023.via Dacia
.....si printr-un artificiu ingineresc deloc de neglijat si pe Spring, oferindui-se un cochet bicilindru de 730 cm3 (1/2 din 1.5 dCi).
Pana si anomalia Spring trebuie ajutata sa se dezvolte.
Numai astfel, printr-o strategie lucida si coerenta la nevoile consumatorului, puteti spera cu adevarat la o cotă de piață de doua cifre in Europa (minim 10%)!
Daca nici asta nu e lectie pentru ce cauta clientii atunci nu stiu care este.
Nu e voie cu dizel ca vine tanti ursula si te dezbraca la cardanul gol si-ti da cu rigla peste biele de nu te vezi.
Dar intr-adevar un 1.5 m-h revizuit un pic ar putea avea emisii sub 100g codoi pus pe Duster. Dar e frica mare de rigla lu Ursula.
Singurul aspect demn de mentionat este urmatorul:
Coana Ursula este efemeră, motorul Diesel este nepieritor !
Colapsul vanzarilor la Spring nu se poate rezolva sub nicio forma cu malițiozitatea care-ti domina interventia, ci discutii mature si aplicate care sa identifice rapid solutiile optime in a salva modelul Spring de la pieire.
Consumatorul a constatat rapid anomalia, Spring in format BEV, acelasi consumator, cel care are intotdeauna dreptate, a decis sa o si pedepseasca drastic.
Asta-i tot !
Cum merge diesel-ul ăla imaginar in doi cilindri?
Nu-ți da cu tesla in nucile de cocos !
Fii cerebral, cruță tesla !
Suzuki Motor Corporation has developed a lightweight and compact 2-cylinder 0.8L E08A diesel engine for compact cars.
Dacia nu e in stare decat sa si bata joc de cumparatori. Atata dai, atata face
Ma intreb daca nu cumva ai primit cumva cand erai mic vreo rigla peste "bilele" oculare?
Ți-ai dat singur cu rigla/tesla în biele/bile.
Nu știi tu ce înseamnă metaforă, nu mai încerca să pari educat.
Era metaforă dacă foloseai cuvântul bile dar în alt sens.
Concurenţa locală a Ford prin maşina EV a Ford va pune presiune pe Dacia să vină cu un EV real (nu Dongfeng Spring China)
Singurul lucru benefikkk pentru Spring este ICE.
Dddomprofesor mmmascuuzatz c-amcam lipsit lalectia ccu metafora daam recuperrat de la ccoledzi.
"Metafora este o figură de stil prin care se trece de la sensul obișnuit al unui cuvânt la alt sens, prin intermediul unei comparații subînțelese."
Pădurea de aramă: adică e toamnă, nu că ar fi copacii din cupru.
Ce-ai făcut tu se cheamă joc de cuvinte.
n-ai ce sa-i ceri. atat il duce capul, sa deverseze aberatii la orice articol, intr-un limbaj pompos scremut. omul traieste intr-o lume paralela cu realitatea. nu merita bagat in seama.
Au ajuns să cumpere Dacia in loc de BMW Mercedes și Audi.
Te pomenești că n vest treburile merg rău și în curând occidentalii vor vrea sa vina in tara noastră unde Dunărea curge printre vai și se întâlnește împletindu și apele cu marea neagra, care totuși nu i neagra, dar unii care se scaldă in ea, sunt. Pe bune
Esti defazat. FIAT a decis sa te contrazica, revenind in prezent cu Tipo facelift 1.6 Multijet
(Diesel).
caradisiac.com/la-nouvelle-fiat-tipo-diesel-resiste-a-la-decadence-du-marche-automobile-actuel-213069.htm
Renault, nu face rabat de la un nonsens greu de egalat, oferind si la aceasta ora motoare diesel nu doar pe Clio, ci si pe Kangoo si Megane( 3 declinari de caroserie), dar refuza cu obstinatie sa echipeze macar un model Dacia cu Diesel.
Sunt dispus sa cautionez Renault intr-o oarecare masura, au stabilit sa pastreze ce-i mai bun doar pentru produsele cu rombul pe capota.
Vrei sa-ti mai ofer si multe alte exemple ?
Nu o sa recurg momentan la o astfel de varianta, am decis ca te-ai compromis arhisuficient.