Marile piețe europene continuă să înregistreze un declin al vânzărilor ca urmare a introducerii noilor teste de emisii WLTP. Franța este prima piață majoră care anunță vânzările pentru luna noiembrie, iar datele oficiale arată o scădere de 4.7%, la aproximativ 171.000 de unități.
Dacia a înregistrat însă o lună foarte bună pe piața franceză, cu vânzări de 12.351 de unități, în creștere cu 34.7% comparativ cu perioada similară a anului trecut. Astfel, la nivelul primelor 11 luni ale anului, vânzările Dacia au ajuns la 130.723 de unități, în creștere cu peste 22% comparativ cu perioada similară a anului trecut. Creșterea este și aici semnificativ mai mare decât cea a pieței generale, care este de 4.7%.
Evoluția pozitivă a mărcii de la Mioveni este vizibilă și în clasamentul pe modele valabil pentru primele 11 luni ale anului. Astfel, Dacia Sandero ocupă poziția a cincea cu 65.000 de unități și o cotă de piață de 3.2%, în timp ce Dacia Duster este pe poziția a noua cu aproape 44.000 de unități și o cotă de piață de 2.2%.
Performanța este cu atât mai importantă cu cât toate celelalte poziții din top 10 sunt ocupate de mărci franceze.
Renault Clio rămâne cea mai vândută mașină din Hexagon cu aproape 113.000 de unități, în timp ce podiumul este completat de Peugeot 208 (95.000 de unități) și Peugeot 3008 (79.000 de unități).Via CCFA (PDF)
Comentarii (0)