BMW a raportat pentru prima jumătate a anului o creștere a vânzărilor la nivel global cu 1.6% comparativ cu perioada similară din 2018, la aproximativ 1.076.000 de unități.
Chiar dacă creșterea este una aparent minoră, aceasta vine în contextul în care Mercedes-Benz și Audi au raportat scăderi. Raportul financiar publicat de BMW în prima zi a lunii august scoate însă în evidență că SUV-urile sunt responsabile pentru toată creșterea.
"Livrările familiei X au crescut cu aproape un sfert în 6 luni. Cu o gamă de șapte modele, gama X a generat 467.134 de unități vândute la nivel global, în creștere cu 23%", menționează BMW în raportul financiar.
Cel mai mare succes l-au avut X2 (49.000 de unități), X3 (150.000 de unități) și X4 (30.000 de unități), toate cu vânzări în creștere, în timp ce vânzările lui X1, X5 și X6 au înregistrat scăderi de peste 10%.
Între timp, un alt motor de creștere a fost familia de modele electrificate din gama i, cu vânzări de aproape 21.000 de unități (+22%).
În schimb, toate celelalte modele BMW au înregistrat scăderi, de la Seria 1 până la Seria 7.
De departe, cele mai mari scăderi au fost înregistrate de Seria 4 (-30%) și Seria 2 (-27%), în timp ce livrările lui Seria 7 au scăzut cu aproape 15%.Pe de altă parte, noile Seria 8 și Z4 au adus o creștere sensibilă la vânzări pentru acest segment.
"Noile Z4 și Seria 8 au avut un start excelent și au înregistrat vânzări globale de 7.267 de unități și, respectiv, 5.040 de unități în prima jumătate a anului", menționează BMW în comunicat.
Via BMW
Comentarii (3)