Esential
4.7% | este cresterea vanzarilor inregistrata in primele 6 luni ale anului. |
Vanzarile BMW, cel mai mare producator de automobile premium, ar putea sa scada in 2009, intrucat compania se va concentra asupra marjelor de profit, a declarat Philipp von Sahr, seful de vanzari din Germania, consemneaza Mediafax.
BMW nu mai vrea sa utilizeze vanzarile exprimate in numar de automobile drept unitate de masura, intrucat nu exprima profitabilitatea companiei, a spus von Sahr. Vanzarile grupului german BMW au avansat cu 4.7% in prima jumatate a anului, la 764.874 de unitati.
BMW a incasat in primele sase luni venituri totale de 27.83 miliarde euro, in crestere cu 4.5%, insa profitul net al grupului a scazut cu 25.8%, la 994 milioane euro, din cauza conditiilor economice dificile din piata si cresterii preturilor la energie si materii prime.
Via | Mediafax
Comentarii (0)