Anul 2019 a fost unul “extrem de dificil” pentru Aston Martin, după cum a declarat CEO-ul Andy Palmer cu ocazia publicării vânzărilor și a rezultatelor financiare.
Constructorul a vândut 5.862 de unități în 2019, cu 10% mai puține decât în anul precedent, iar acest lucru a dus și la pierderi de 104 milioane de lire sterline pentru britanici.
Șeful Aston Martin este însă optimist că vânzările își vor reveni în 2020, după lansarea comercială a modelelor DBX și Vantage Roader în al doilea trimestru. Totodată, livrările hypecar-ului Valkyrie vor începe în a doua jumătate a lui 2020.
De curând, Aston Martin a publicat și informații referitoare la strategia pentru perioada următoare. Investițiile în mașini electrice vor fi amânate după 2025, confirmând suspendarea proiectului Aston Martin Rapide E.
Un proiect-cheie este lansarea hypercar-ului Valhalla în 2022. Viitorul V12 Speedster va fi prezentat până la sfârșitul anului, iar livrările vor începe din 2021.
Constructorul a mai anunțat că modelele sale vor primi versiuni hibride undeva în jurul anilor 2024-2025, iar brandul Lagonda va fi relansat cam în aceeași perioadă.
Via Aston Martin
Comentarii (0)