Vânzările Aston Martin au scăzut cu 10% în 2019: 5.800 de unități și pierderi de peste 100 de milioane de lire sterline pentru britanici

de Paul Cosma
Vineri, 28.02.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Aston Martin a vândut anul trecut circa 5.800 de unități, în scădere cu 10% față de 2018, un rezultat catalogat drept “dezamăgitor” de CEO-ul companiei. Britanicii au înregistrat pierderi de peste 100 de milioane de lire sterline, însă constructorul speră că vânzările vor fi revitalizate în 2020 cu ajutorul SUV-ului DBX.

Anul 2019 a fost unul “extrem de dificil” pentru Aston Martin, după cum a declarat CEO-ul Andy Palmer cu ocazia publicării vânzărilor și a rezultatelor financiare. 

Constructorul a vândut 5.862 de unități în 2019, cu 10% mai puține decât în anul precedent, iar acest lucru a dus și la pierderi de 104 milioane de lire sterline pentru britanici. 

Șeful Aston Martin este însă optimist că vânzările își vor reveni în 2020, după lansarea comercială a modelelor DBX și Vantage Roader în al doilea trimestru. Totodată, livrările hypecar-ului Valkyrie vor începe în a doua jumătate a lui 2020.

De curând, Aston Martin a publicat și informații referitoare la strategia pentru perioada următoare. Investițiile în mașini electrice vor fi amânate după 2025, confirmând suspendarea proiectului Aston Martin Rapide E.

Un proiect-cheie este lansarea hypercar-ului Valhalla în 2022. Viitorul V12 Speedster va fi prezentat până la sfârșitul anului, iar livrările vor începe din 2021. 

Constructorul a mai anunțat că modelele sale vor primi versiuni hibride undeva în jurul anilor 2024-2025, iar brandul Lagonda va fi relansat cam în aceeași perioadă.

Via Aston Martin

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru