Aston Martin traversează o perioadă mai puțin fastă, ce pare să fi început din momentul listării companiei la bursă. Acțiunile au scăzut cu 21% în acest an, valoarea de piață fiind de circa 2.18 miliarde de lire sterline.
În primele 9 luni din 2019, producătorul a înregistrat pierderi totale (înainte de taxe) de circa 100 de milioane de euro. Aston Martin pune pierderile pe seama vânzărilor slabe ale lui Vantage, model ce a fost cumpărat de doar 878 de clienți în Europa, în primele trei trimestre.
“Segmentul în care concurează Vantage este în scădere, iar cererea rămâne mai mică decât planurile noastre inițiale. În consecință, volumul vânzărilor totale este în scădere,” a explicat Andy Palmer, CEO-ul Aston Martin.
Britanicii speră să treacă peste perioada nefastă cu ajutorul lui DBX, primul SUV din istoria mărcii. Modelul va fi prezentat în data de 20 noiembrie.
Via Autocar
Comentarii (0)