Primele şase luni ale anului au adus 2.5 milioane de unităţi vândute pentru Chevrolet, cu 1.4 la sută mai multe faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Marca americană se bucură de cel de-al unsprezecelea trimestru cu creşteri ale vânzărilor, datorită pieţelor din Brazilia, SUA şi Asia de Sud-Est.
Modelele care au propulsat creşterea mărcii sunt Onix, Impala şi Colorado, pe lângă deja obişnuitele Aveo şi Cruze. Piaţa auto din Statele Unite ale Americii este, în continuare, cea mai mare piaţă pentru Chevrolet, cu vânzări triple faţă de China sau Brazilia, următoarele două ţări din top. Reprezentanţii Chevrolet spun că modelele Spark, Cruze, Volt şi Sonic (denumirea comercială a lui Aveo în SUA) au crescut vânzările mărcii cu 25% pe piaţa din Statele Unite ale Americii. Tot pe piaţa din SUA, Chevrolet a crescut cu 23% în segmentul vehiculelor utilitare, îndeosebi pick-up-urile full-size celebre ale americanilor.Via Chevrolet
Bravo Chevy, sau daewoo ?
Prius are o autonomie de doar 25km in modul full-electric si costa 43000 euro. Asta merita banii?
RIGM jubilează? Are motiv? Dar de Buick a auzit? Trebuie să le amintesc eu lui Akerson şi lefegiilor lui ce mărci au în subordine? Ori vor să dezvolte concernul în mod omnilateral şi echitabil, ori să paseze această entitate-martir (Buick) acelei companii care doreşte sincer s-o readucă în graţiile originalităţii! Nu trebuie să încapă discuţii în acest caz. Prin analogie, dacă părinţii sunt dominaţi de rea-credinţă sau neglijenţă în creşterea şi îngrijirea unuia dintre copiii lor, atunci acesta trebuie încredinţat instituţiei (sau familiei) care i-ar acorda tratamentul corespunzător, chiar dacă el ar arăta ca un zombi de care toată lumea s-ar feri…
PS: Lichelele din RC se scapă pe ele de fericire că Chevrolet frizează culmile mercantile, dar uită în mod impardonabil că, atâta vreme cât a existat, Oldsmobile a constituit marca-etalon a corporaţiei din Detroit, atât în sens tehnico-inovativ, cât şi ca izvor de calitate totală. Drept dovadă, Ford o poreclise “Slobmobile” (în traducere liberă: “maşină de maidanezi”), în semn de batjocură, fiindcă n-o suporta, percepând-o ca pe o rivală de valoare excepţională, ireproşabilă.
Prius costa 43000 si Volt(Ampera) 47000. Tinand cont ca Volt are tehnologie mai avansata si performante mai bune,Prius e masina care nu merita banii.Multi vorbesc,putini cunosc.
Spre deosebire de masini electrice precum Zoe, ce are un sistem automat de avertizare sonora pentru pietoni, Ampera are un "sistem" mult mai rudimentar: un al 2-lea claxon. Da ati auzit bine Ampera are 2 claxoane!