Vânzări record la Chevrolet: 2.5 milioane de unităţi în şase luni

de Sebastian Toma
Miercuri, 17.07.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Chevrolet a avut, la nivel global, cel mai bun rezultat pe primele şase luni ale anului obţinut vreodată în istoria sa.

Chevrolet se află în mijlocul celei mai agresive lansări de produse noi din istoria mărcii

Alan Batey
vicepreşedinte senior Global Chevrolet
Chevrolet şi General Motors sărbătoresc un rezultat de vânzări record pentru primele şase luni ale anului curent. Vânzările GM au crescut cu patru procente în primele şase luni ale anului, rezultat bun în condiţiile economice dificile pe care le anunţă toţi constructorii de automobile din lume. În cazul Chevrolet, marca se bucură de cea mai bună jumătate de an şi cel mai bun trimestru din istoria sa. În al doilea trimestru al lui 2013, Chevrolet a vândut peste 1.3 milioane de unităţi, rezultat record pentru marca fondată de Louis Chevrolet.

Primele şase luni ale anului au adus 2.5 milioane de unităţi vândute pentru Chevrolet, cu 1.4 la sută mai multe faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Marca americană se bucură de cel de-al unsprezecelea trimestru cu creşteri ale vânzărilor, datorită pieţelor din Brazilia, SUA şi Asia de Sud-Est.

Modelele care au propulsat creşterea mărcii sunt Onix, Impala şi Colorado, pe lângă deja obişnuitele Aveo şi Cruze. Piaţa auto din Statele Unite ale Americii este, în continuare, cea mai mare piaţă pentru Chevrolet, cu vânzări triple faţă de China sau Brazilia, următoarele două ţări din top.

Urmareste Automarket
Reprezentanţii Chevrolet spun că modelele Spark, Cruze, Volt şi Sonic (denumirea comercială a lui Aveo în SUA) au crescut vânzările mărcii cu 25% pe piaţa din Statele Unite ale Americii. Tot pe piaţa din SUA, Chevrolet a crescut cu 23% în segmentul vehiculelor utilitare, îndeosebi pick-up-urile full-size celebre ale americanilor.

Via Chevrolet

Comentarii (12)

  • magnum
    Bravo,Chevy!
    11 10
  • Florin
    N-as da atata banet pe un hybrid care merge doar 60 km reali fullelectric.
    24 15
  • razvanis
    Da si in Europa au scazut 29% in primele 6 luni din 2013 .
    Bravo Chevy, sau daewoo ?
    15 11
  • @Florin
    Ai impresia ca hybrid-ul Prius merge mai multi km pe modul electric?!
    5 6
  • Stire de senzatie ar trebui sa devina si in momentul in care te uiti ca Renault Zoe e mai bine vandut in Franta decat Opel Astra sau Vw Up!
    20 13
  • @Florin

    Prius are o autonomie de doar 25km in modul full-electric si costa 43000 euro. Asta merita banii?
    7 10
  • inexorabil
    Mda...Deci tot "pleava" asigură grosul încasărilor. Adicătelea Chewoolet.
    RIGM jubilează? Are motiv? Dar de Buick a auzit? Trebuie să le amintesc eu lui Akerson şi lefegiilor lui ce mărci au în subordine? Ori vor să dezvolte concernul în mod omnilateral şi echitabil, ori să paseze această entitate-martir (Buick) acelei companii care doreşte sincer s-o readucă în graţiile originalităţii! Nu trebuie să încapă discuţii în acest caz. Prin analogie, dacă părinţii sunt dominaţi de rea-credinţă sau neglijenţă în creşterea şi îngrijirea unuia dintre copiii lor, atunci acesta trebuie încredinţat instituţiei (sau familiei) care i-ar acorda tratamentul corespunzător, chiar dacă el ar arăta ca un zombi de care toată lumea s-ar feri…

    PS: Lichelele din RC se scapă pe ele de fericire că Chevrolet frizează culmile mercantile, dar uită în mod impardonabil că, atâta vreme cât a existat, Oldsmobile a constituit marca-etalon a corporaţiei din Detroit, atât în sens tehnico-inovativ, cât şi ca izvor de calitate totală. Drept dovadă, Ford o poreclise “Slobmobile” (în traducere liberă: “maşină de maidanezi”), în semn de batjocură, fiindcă n-o suporta, percepând-o ca pe o rivală de valoare excepţională, ireproşabilă.
    6 13
  • Pe de o parte se vede vizibilitea adusa de participarea in Campionatul mondial de turisme, iar pe de alta parte se vede "imprumutul" de tehnologie de la fratii europeni Opel, Saab. Ma refer la motorizarile turbo si diesel.
    4 10
  • șevi bolț
    Prius e mai ieftin decat abominatia asta !
    8 7
  • @șevi bolț

    Prius costa 43000 si Volt(Ampera) 47000. Tinand cont ca Volt are tehnologie mai avansata si performante mai bune,Prius e masina care nu merita banii.Multi vorbesc,putini cunosc.
    8 7
  • Global View
    GM a pierdut peste 18 miliarde de dolari în Europa din 1999 incoace.
    2 0
  • Obiectii
    E cred ca singura masina moderna in care stai in spate cu luneta deasupra capului, iar daca ai peste 1.80, parul se lipeste de luneta si trebuie sa te indesi in scaun. Deasemnenea mi se pare ridicol ca pentru o masina de aproape 50.000 euro sa aiba o panza de 2 lei care sa acopere porbagajul, nu un suport rigid.

    Spre deosebire de masini electrice precum Zoe, ce are un sistem automat de avertizare sonora pentru pietoni, Ampera are un "sistem" mult mai rudimentar: un al 2-lea claxon. Da ati auzit bine Ampera are 2 claxoane!
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru