Vânzările celor mai mari constructori auto premium din lume au înregistrat un declin puternic în primele trei luni ale anului.
Potrivit datelor oficiale publicate pe parcursul lunii aprilie, Mercedes-Benz își păstrează în continuare fără emoții prima poziție în clasamentul general.
Constructorul de la Stuttgart a raportat vânzări globale de peste 477.000 de unități, în scădere cu aproape 15% comparativ cu perioada similară a anului trecut. Cea mai mare scădere pentru Mercedes-Benz a fost raportată pentru piața chineză (-21%), în timp ce piața nord-americană a coborât cu numai 7%, ca urmare a faptului că interdicțiile de circulație au fost impuse abia din luna aprilie.
Între timp, BMW a raportat aproape 412.000 de unități comercializate, în scădere cu 20% comparativ cu perioada similară a anului trecut. Grupul bavarez are însă și motive de optimist, după ce vânzările de mașini electrice și hibride vândute sub brandurile BMW și Mini au înregistrat o creștere de 13%, la aproape 31.000 de unități.
Nu în ultimul rând, Audi a raportat vânzări globale de 353.000 de unități, în scădere cu aproximativ 21%.
Dintre acestea, 113.000 de unități au fost vândute în China.Cei trei producători premium au fost afectați mai puțin decât producătorii de volum, în contextul în care vânzările globale de mașini au scăzut în primele trei luni ale anului cu 39%.
Loc | Constructor |
Vânzări ian - mar 2020 |
Scădere |
1 | Mercedes-Benz | 477.378 | -14.9% |
2 | BMW |
411.809 |
-20.1% |
3 | Audi | 352.993 | -21.1% |
Via Daimler, BMW, Audi
Comentarii (2)