Mercedes traversează o perioadă foarte bună din punct de vedere al vânzărilor la nivel global, iar luna aprilie nu a făcut excepție de la această regulă.
Constructorul de la Stuttgart a raportat vânzări de peste 192.000 de unități, în creștere cu 6.6% comparativ cu aprilie 2017, în special ca urmare a creșterii puternice obținute în China (57.000 de unități, în creștere cu 20%).
În schimb, vânzările de pe piața europeană au înregistrat un declin de 1.4% la aproape 75.000 de unități. SUV-urile reprezintă unul dintre principalele motoare de creștere, întrucât segmentul a crescut cu 14%, iar vânzările lui GLC cu peste 37%.
Între timp, BMW a raportat vânzări de peste 167.000 de unități, în creștere cu numai 1.6%, însă pe piața europeană a înregistrat de asemenea un declin. La nivelul Grupului BMW, vânzările din Europa au totalizat 83.000 de unități, în scădere cu 1.7%. În schimb, gama de SUV-uri BMW a înregistrat o creștere puternică de 11%, în timp ce vânzările de modele electrice și hibride au crescut la rândul lor cu 52%, la aproape 10.000 de unități.
Între timp, Audi a ajuns la aproape 161.000 de unități, în creștere cu 3.1%, cea mai mare creștere fiind trecută tot în dreptul Chinei (52.000 de unități, în creștere cu 13%). La fel ca Mercedes și BMW, și Audi a înregistrat o scădere a vânzărilor în Europa, de 4.1%, până la 72.000 de unități.
La nivelul primelor 4 luni ale anului, Mercedes rămâne pe prima poziție în top cu 787.000 de unități (+6.2%), urmată de BMW cu aproape 685.000 de unități (+2.5%) și Audi cu aproape 625.000 de unități (+8%).Loc | Constructor |
Vânzări aprilie 2018 |
Creștere |
Vânzări ian-apr 2018 |
Creștere |
1 | Mercedes | 192.558 | 6.6% | 786.862 | 6.2% |
2 | BMW | 167.275 | 1.6% | 684.724 | 2.5% |
3 | Audi | 160.900 | 3.1% | 624.650 | 8.0% |
Via Mercedes, BMW, Audi
Comentarii (1)