Anul 2017 este dominat autoritar de Mercedes în segmentul premium, iar constructorul german a început în forță și a doua jumătate a anului.
În stilul caracteristic în care ne-a obișnuit și în primele 6 luni, producătorul de la Stuttgart a afișat o creștere a vânzărilor de 11%, la aproape 182.000 de unități. La fel ca și până acum, cea mai mare creștere a fost raportată pe piața din China, care a înregistrat un spor de peste 31%, la aproape 50.000 de unități, în timp ce vânzările de pe continentul european au progresat cu 10%.
În schimb, pe piața din SUA, germanii au raportat o scădere de peste 9%. Vânzările lui Clasa E au progresat cu 64%, în timp ce segmentul SUV-urilor a raportat o creștere de aproape 15%, noi recorduri fiind înregistrate în dreptul lui GLA și GLC.
Pe baza acestor performanțe, Mercedes a depășit pragul de 1.32 milioane de unități vândute în primele 7 luni ale anului.
Surpriza lunii a fost produsă însă de Audi, care după o lungă perioadă de scăderi a reușit să raporteze în iulie o creștere de 3.5% a vânzărilor globale. Constructorul de la Ingolstadt a raportat astfel vânzări de 154.600 de unități, în special datorită revenirii pieței din China (+10.3%) și mai puțin datorită pieței europene, care a crescut cu numai 1.4%.
Audi susține că această creștere se datorează în special vânzărilor bune înregistrate de noul A5, dar și prin prisma celor peste 50.000 de unități Q2 comercializate doar în Europa de la începutul anului.Cu aceste rezultate, Audi a depășit BMW la vânzările înregistrate în luna iulie, în condițiile în care rivalii din Munchen au raportat 153.500 de unități, în creștere cu numai 0.1%. Totuși, BMW rămâne pe locul 2 în clasamentul general la nivelul anului 2017, cu 1.19 milioane de unități în primele 7 luni, în creștere cu 4.5%. În schimb, Audi s-a oprit la borna de 1.06 milioane de unități, cu 3.6% mai puțin decât în perioada similară a anului trecut.
Pe de altă parte, BMW raportează mai nou vânzările de mașini electrificate în cadrul unui Grup separat care include gama i, gama iPerformance și mașinile electrificate sub brandul Mini. Această divizie a raportat peste 50.000 de unități vândute în primele 7 luni ale anului, în creștere cu aproape 75% comparativ cu perioada similară a anului trecut.
Loc | Constructor |
Vânzări iulie 2017 |
Creștere | Vânzări ian-iul 2017 |
Creștere |
1 | Mercedes | 181.791 | 11% | 1.326.065 | 13.3% |
2 | BMW | 153.511 | 0.1% | 1.191.547 | 4.5% |
3 | Audi | 154.600 | 3.5% | 1.063.550 | -3.6% |
Via Mercedes, Audi, BMW
BMW x3, 3,0 d 2010...
Pentru cunoscatori : Valoarea de marca nu pune accentul pe vanzari ci pe celebrul si etica anume : R & D . Acum unghia....
La VW cureaua se schimba la 210.000... Lantul 4-500.000.
Oarecum se stiu problemele la distrbutie 2.0 si 3.0 bmw din perioada 2006 - 2012.
Pentru lumea normala, astea-s numerele pe luna iulie:
•Mercedes USA: 28,994 sales
•BMW USA: 28,962 sales
•lecsus USA: 24,395 sales
•Audi USA: 19,416 sales
Asta pe piata americana. Pe alte piete, lecsus face doar figuratie.
iar in state isi cumpara mescus doar cocalarii colorati