Astfel, BMW a raportat vânzări de 167.853 de unităţi în luna noimebrie, cu peste 5% mai mult decât în perioada similară a anului trecut, şi a ajuns la vânzări de 1.728.553 de maşini în primele 11 luni ale anului.
Aceste performanţe i-au permis să rămână pe prima poziţie în top, întrucât Mercedes a înregistrat vânzări de 161.953 unităţi în noiembrie, ceea ce a condus la vânzări de 1.693.494 de unităţi la nivelul primelor 11 luni. Germanii din Stuttgart beneficiază însă de cel mai rapid ritm de creştere, având vânzări cu aproape 14% mai mari decât în perioada similară a anului trecut.
În schimb, cei de la Audi nu au reuşit să ţină pasul: în luna noiembrie, ei au vândut 147.750 de unităţi, cu numai 1% mai mult decât în noiembrie 2014.
Astfel, constructorul de la Ingolstadt rămâne pe locul trei în clasamentul general cu 1.644.900 de maşini comercializate, în cresrtere cu puţin peste 3% comparativ cu perioada similară a anului trecut.Loc | Marca | Noiembrie 2015 | Crestere | Ian.-nov. 2015 | Crestere |
1 | BMW | 167.853 | 5.6% | 1.728.553 | 5.8% |
2 | Mercedes | 161.953 | 7.4% | 1.693.494 | 13.9% |
3 | Audi | 147.750 | 1% | 1.644.900 | 3.4% |
Via Audi, BMW, Mercedes
... uite ce scriu, si nici nu sunt mare fan audi :))
ps. rezultatul bunastarii populatiei in anumite zone ale planetei este usor de vazut prin cresterea cererii pentru produse premium. De la reviste pana la masini si case, cresterile nu se intampla (asa cum s-ar astepta comentatorii) atunci cand procentul de manelari creste, ci atunci cand bunastarea generala o permite. Faptul ca aceste branduri cresc ne arata ca lumea se misca pe o directie buna (cu bune si rele, Banca Mondiala tocmai a anuntat ca sub 10% din populatie este sub limita saraciei, in scadere drastica .. cei "1%" controleaza ceva mai mult din totalul banilor ... etc)
Ceea ce ma dezamageste pe mine la BMW e interiorul, unde cred ca pierd cei mai multi clienti si vad ca nu iau in serios problema asta si cat de mult accent pun unii pe interior.
Vad ca nici la viitorul 5 nu-l vor schimba radical... pacat !
Nu ma intelegeti gresit, imi place, e frumos, e functional, e indreptat catre sofer, materialele sunt exceptionale si feature-urile la fel, dar nu vad un design complet diferit fata de ce vedeam acu 10 ani.
BMW tine la traditie si sunt conservatori cu design-ul, iar asta e unul din punctele lor forte, dar in cazul interioarelor au cam ramas in urma. Mai ales pe Seria 7, ma asteptam sa vad ceva absolut nou, ceva clar diferit fata de orice alta serie din gama, dar n-a fost sa fie.
10 % ? Hm...cine ii crede !
Africa are 1,111 miliarde de locuitori. 1 miliard sunt sub limita saraciei.
Asia are 4,427 miliarde . 3 miliarde sunt sub limita saraciei ! Poate chiar mai mult.
Europa o duce mai bine si America. In rest e vai si amar !
Cam 4,5 miliarde de suflete o duc mai rau decat ne-am putea imagina noi. De unde 10 % ? Minciuni by Banca Mondiala.
@mowgli
Sa nu uitam ca seria 3 este pe piata din 2011, in acel moment interiorul era peste cel al vechiului C. Cat despre interiorul seriei 7, da, este in tendinta ultimilor ani, dar este foarte greu cand se vrea pastrarea unei traditii, au imbinat formele clasice cu gadget-urile de ultima generatie, interiorul lui E65, la data aparitiei, te-a impresionat sincer, fiind obisnuit cu clasicismul unui E 38? Pe majoritatea fanilor nu, probabil ca de abia la viitoarea generatie sa incerce ceva mai radical, deocamdata n-au vrut sa mai riste. Iar in privinta viitorului serie 5, normal ca interiorul va fi asemanator, cum au fost toate generatiile de seria 5, comparativ cu seria 7, dar vezi, astazi cam toti fac acelasi lucru, de exemplu interiorul viitorului E asemanator cu S, etc..
Am totusi si o veste buna, aproape sigur, viitorul seria 3 va fi schimbat radical, o ruptura de stil, asa am auzit :).
Link :
http://piataauto.md/Stiri/2015/12/IIHS-anunta-cele-mai-sigure-automobile-ale-anului-Video/
Slab esti tu la minte ! Lasa'ne cu petarda ta de Lexus ca nu o doreste nimeni !
Probabil. In 2011 asa era cum am scris eu.
Uite aici la pasul 2.
http://www.wall-street.ro/top/Actualitate/111745/Suntem-7-miliarde-pe-Terra-10-statistici-uimitoare.html?full
Citez ,, Aproape jumatate din populatia Terrei de abia pot supravietui de pe o zi pe alta. 3 miliarde de oameni traiesc cu 2 dolari pe zi. ...
Pacat. Lexus, Mazda, Nissan etc. nu au nici o vina ca tu le "lauzi".
Seria 3 de cand a aparut pe piata de la primul model a fost cel mai bun auto din clasa la capitolul perfromante/cp/consum/dinamica etc. SI cam asa a ramas si acum. Numai ca nu mai e asa mare diferenta intre concurenta si el. Si ceilalti au acum cam aceleasi performante si calitati. Dar pana la cretinatatile pe care le spui tu acolo e cale lunga ! Ma intreb de multe ori daca nu cumva esti un robot in adevaratul sens al cuvantului pus de o marca japoneza sau de catre japonezi sa arunce cu noroi in tot ce misca si sa laude numai niponioii !
http://piataauto.md/Stiri/2015/12/Doar-cinci-producatori-auto-bat-cifrele-de-consum-si-emisii-in-lumea-reala/
''Anonimul frustratel'' , nu stiam ca 70% din masinile premium japoneze acceleraza mai prost decat Logan.....dar deh, e in regula....doar atat te duce bibilica.
''Sa nu plangi, dar toate marcile japoneze adunat nu vand mai mult de 30% din cat vinde BMW'' . Pe bune ? Acest pasaj, din nou vine sa sustina ca doar atat te duce bibilica. Toyota vinde 10 milioane de masini anual, cat vinde BMW in 5-6 ani.....acum ai grija ce faci cu unghiuta. Bine ? Oricum fie cum zici tu......Seria 3 entry-level este ''deosebit de premium'' , cu un motor depasit de 2.0 L doar 116CP .
Acum poftim de aici poate mai inveti ceva nou : Doar 9 masini germane sunt sigure la testele IIHS, restul 35 sunt japoneze. Nemtii ar mai trebui sa investeasca macar banuti in siguranta daca in fiabilitate nu .
http://piataauto.md/Stiri/2015/12/IIHS-anunta-cele-mai-sigure-automobile-ale-anului-Video/
@LauCalin, acelasi lucru mi se intampla si mie. De cate ori aud sunete neobisnuite pt o masina a secolului 21 de la semafor , nici nu mai trebuie sa intorc capul~ mi-e clar deja ca este un TE DE IU care ''bombane'' la relantiu' precum un ZAZ rusesc vechi de 30 de ani ...... raman blocat cateva secunde si zambesc mimand in gand - German Quality by DAS AUTO =)))))) ))))
A class, CLA si GLA = O copie totala dupa Renault
Smart Four/two/four = Niste copii tatale dupa Logan, Renault, etc
GLE Coupe si X6,X4 -Copii totale dupa SSang Yong Actyon Coupe ( primul SUV de acest gen din industrie )
BMW seria 1 pF copie totala dupa VW Polo la spate
Mai zic ? Acum ai grija ce faci cu unghiuta.
Revenind la tehnologie : ''Conform coreenilor, noul Genesis G90 oferă cea mai bună izolare fonică din clasa sa și cele mai bune tehnologii privind siguranța gratie sistemului de conducere total autonom . Totodată, sedanul este echipat cu scaune faţă care se pot regla electric în 22 de moduri, iar scaunul şoferului se poate adapta după forma persoanei care stă pe el.'' Mai sa fie cea mai buna izolare fonica din segment ? Cel mai performant sistem de cruise control ? Cea mai avansata grafica a display-urilor din habitaclu ? Cele mai avansate scaune ? UPSSSSS......... Era sa uit.......G90 LWB rivalul lui S Maybach........... Mai sa fie, daca Hyundai le da concurenta atunci este foarte GRAV pt Marsadas Banz ( iar asta o spun in calitate de pseudo-fan Hyundai-Kia si altor marci non-Japan ) ..... Ai grija ce faci cu unghiuta . Sa-ti mai dau o veste proasta : Probabil nu ai vazut testul noului A4 echipat cu 2.0 TFSI 190CP , care ofera niste performante JALNICE . Dai de la min 9:04 . In momentul in care tipul spune ''GAZ''......... Ragalia de Haudi abia se urneste de pe loc........ Performante domle' .Stiu, stiu, este dureros, dar nah......... macar poate mai bagi ceva la lubenele ala care iti sta pe umeri doar sa nu iti ploua in gat.
https://www.youtube.com/watch?v=yEOWHbCzH9U
http://www.carscoops.com/2015/12/new-genesis-g90-gets-maybach-style-long.html
cea mai simpla metoda e ignorarea dar si votul negativ. E atat de simplu!
deci...
Mai bine zis, BMW prefera sisteme hybrid avansate de la Toyota in schimbul unor motoare diesel fara vlaga si total depasite de la BMW aka PSA. Comparatia mea este una idioata intr-adevar , aici fiind vorba de clase si motorizari diferite. Dar poate asa mai rumega si ''meseriasii'' cat de ''performant'' este un BMW ''premium'' ( cica ) . Cine ''naiba isi i-a 316D'' ? Pai ''meseriasii'' isi cumpara chiar si pisicute rupte-n cur iar tu intrebi cine-si cumpara 316D ? Hai sa-ti zic eu : in curand la mana a doua va fi cel mai acesibil seria 3 . Atunci sa vii cu intrebarea asta idioata ( asta ca sa te citez pe tine ) . Lexus IS entry-level nu are o acceleratie atat de jalnica . Are o acceleratie CORECTA pt o masina premium , asa cum ar fi trebuit sa aiba si Seria 3 si C class si restul. Mazda 3 2.0 120 face -8,8sec si nu are nici turbo-lag , ce zici ? Seria 7 H matura cu orice in clasa lui ? Pai in primul rand nu s-a lansat noul Seria 7 hybrid . In al doilea rand zici ca Seria 3 este atat de performant ?
I-a priveste aici o comparatie non-premium vs premium ( aceleasi clase )
Honda Accord 3.5L V6 278HP 0-100 > 5,6 sec
BMW 335I 306HP 0-100 > 5,7 sec
Mai sa fie , pai cum vine asta ? Premium ar insemna sa ofere altceva. Poate ceva mai multa dinamicitate/performanta nu?
@vianu...Cum merge iarna la taraba ? Shezi bland si be' palica tarane.
:D
Mafioto, ar trebui sa citesti si sa intelegi "Epigonii "
Iară noi? noi, epigonii?... Simţiri reci, harfe zdrobite,
Mici de zile, mari de patimi, inimi bătrâne, urâte,
Măşti râzânde, puse bine pe-un caracter inimic;
Dumnezeul nostru: umbră, patria noastră: o frază;
În noi totul e spoială, totu-i lustru fără bază;
Voi credeaţi în scrisul vostru, noi nu credem în nimic!
Toyota o sa-ti asigure un Craciun de neuitat, ca doar ai latrat neincetat tot anul! Ce o fi in capul tau, nici al cel Mare nu stie!
0-60 mph inseamna echivalentul a 0-97km/h , 2km/h sunt aproape insesizabili sau deloc.
Accordul 3.5L v6, face 5,6sec, 5,8 face in varianta cu cutie automata CVT. Iar Lexusul ala entry-level la care s-a referit @Madalescu face 8sec 0-100 , deci oarecum mai rapid si mai performant ( lipsa turbo-lagului ) si o viteza maxima de 227km/h fata de 210km/h . Deci mult mai performant, iar 320i nu este entry-level. Compara 320i cu IS350 de 305CP : 0-100 -5,6 sec . Compara hybridul seria 3 cu Infiniti Q50 3.5L Hybrid AWD (365 HP) 0-100 - 5,5 sec si 4x4 pe deasupra. Compara hybridul seria 5 cu Honda Legend 3,5l V6 7AT (382 HP) -0-100 - 5,2 sec