Totuşi, după ce a reuşit să vândă 164.915 de maşini numai în luna octombrie, BMW şi-a consolidat uşor poziţia la nivelul întregului an 2015, cu 1.836.464 maşini comercializate. Seria 2 este răspunzătoare de cele mai mari creştere, întrucât aceasta gamă a totalizat 15.615 unităţi în octombrie.
Practic, vânzările constructorului de la Munchen au crescut cu 5.8% în primele 10 luni ale anului comparativ cu perioada similară a anului trecut, ceea ce i-a permis să rămână pe primul loc în preferinţele clienţilor.
Mercedes a raportat de asemenea vânzări în creştere, însă nu a reuşit să ţină pasul cu BMW.
Nemţii de la Stuttgart au vândut 155.189 maşini în luna octombrie (+10.1%), astfel pe pe parcursul primelor 10 luni au totalizat 1.531.541 unităţi, cu 14.6% mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului trecut.Între timp, Audi a crescut cu numai 2% în octombrie, la 149.200 de unităţi, astfel că rămâne pe locul trei în clasament cu 1.497.150 unităţi comercializate la nivelul primelor 10 luni.
La fel ca şi până acum, progresele înregistrate de Mercedes în acest an se datorează în mare măsură Chinei, acolo unde constructorul înregistrează o creştere de 32% în primele 10 luni ale anului, comparativ cu scăderea de 2.8% a celor de la Audi. Totuşi, în termeni nominali, Audi rămâne lider pe piaţa din China cu 461.174 unităţi în primele 10 luni.
Loc | Marca | Octombrie 2015 | Crestere | Ian.-oct. 2015 | Crestere |
1 | BMW | 164.915 | 6.3% | 1.560.697 | 5.8% |
2 | Mercedes | 155.189 | 10.1% | 1.531.541 | 14.6% |
3 | Audi | 149.200 | 2% | 1.497.150 | 3.6% |
Via Audi, BMW, Mercedes
Citez din articolul respectiv : ''Dar asta e o problemă de comoditate, nu una de funcţionare tehnică. Cea de funcţionare tehnică vine de la mouse-ul care uneori pur şi simplu nu răspunde nici unei comenzi. E ca şi deconectat.
Te poate ajuta doar restartarea sistemului multimedia, sau, eventual, repornirea motorului cu tot cu restarea sistemului multimedia.''
Asadar, spunea mai demul un ''anonim'' caruia ii curgeau frustrarile agale, de sistemul ''remote touch'' de pe Lexus......Poate are curajul sa ne explice de sistemul de pe Mercedes care are probleme la nici macar 100.000 de km .......
Citez in continuare : ''Despre exemplarul nostru v-am spus în relatarea precedentă că a avut o problemă minoră la vopseaua barei de protecţie faţă, formând, din senin, două bule. Bara a fost complet revopsită de service-ul oficial Mercedes-Benz în cadrul adresării noastre pe garanţie, şi ea arată din nou ca ieşită din showroom, puteţi vedea şi din imaginile acestei relatări.''
Mai, mai, mai, pai Mercedes parca oferea garantie mare pt vopsea ? Probabil s-au inspirat putin de la utilitarele acelea ''premium' : Sprinter si UNIMONG
1. Automarket face regulat teste de anduranta, dar e greu sa le observi cand intri pe site numa ca sa scuipi
2. Pentru "cultura ta automobilistica", e Unimog.
3. Da-mi un beep cand apare Lexus in topul asta. Daca o sa apara vreodata si o sa mai aiba aceeasi fiabilitate, sa-mi dai 2 beep-uri.
Vedeti ca s-a facut un altfel de top: cei mai buni soferi si cei mai prosti:
pe primul loc se afla oladezii care conduc Volvo si Lexus, bai tristilor.
Pe ultimele locuri se afla, ca de obicei romanii, prosti pe buna dreptate, care inca mai cred ca Haudi, Behemve si Mercedes sunt cele mai tari marci.
Vedeti ca pana deunazi la marci de volum se umflase o alta marca germana, care e in desumflar si nu se stie cand intra in faliment.
In concluzie cui pasa de un top de 2 lei unde germanii predomina dar si umplu service-urile. Cu fiabilitatea cum stam ???
Vedeti ca Audi e cercetata penal. BMW ar trebui si ei pentru ca umplu cocalarii santurile si se infig cu "supercarurile" prin pomi si balustrazi deoarece "pierd controlul volanului".
Oare cand se va face lumina in capul vostru ?
Cineva de pe AM se plangea ca nu prea gaseste prize sa incarce o masina electrica.
Pai cui trebuie, daca cocalarimea se sparge in BMW si Audi dizal SH cu kilometrajul dat peste cap ?
Nu cred că știu olandezii ce e ala Lexus, că ei nu-și permit, importă doar jafuri din Germania, cele mai fiabile și mai bune.
Mercedes cu motor de Renault?, nu mulțumesc. Audi cu motor de Vag, nici atât.
Bmw e pentru cocalari, deci un top total dezamăgitor.
Sunt de-a dreptul obedienti fata de masinile germane iar daca incerci sa le dai si alte alternative , de multe ori chiar mai bune, fac ca toti dracii de zici ca i-ai injurat de mama.
Din aceeasi categorie fac parte si cei care-si denigreaza permanent tara si locul in care s-au nascut. Ei tot timpul ''cocheteaza ''cu vestul, mai precis cu germania,,caci acolo dupa cum stiti s-a inventat roata, apa calda, teleportarea, iubirea neconditionata si multe altele;
Sincer sa fiu mi-e o sila ....de numa numa!!!
1. Testele de anduranta nu ai nici o legatura cu ''masina redactionala'' care este exploatata frecvent exact ca si propria masina. Acum ciocul mic'
2. Iti trebuie un anumit IQ ca sa pricepi la ce m-am referit eu prin ''UNIMONG'' , dar nah....nu am pretentii.
3.Lexus nu va aparea in clasamentul asta, atata timp cat nemtii ''sponsorizeaza'' cel mai bine, gen DAS AUTO ;)
''anonimul frustrat'' . Ce dragut, ca deobicei. Foarte ''civilizat si cizelat'' in exprimare., mai ca ti-ar sta bine intr-un ''luxos'' Marsadas Banz ''blu efinshansy'' ca sa fie si mai ECO . Imi place cand gasesti cate o scuza fata de brandul tau mult iubit, o marca pseudo-calitativa. Stai linistit copilas, eu am citit toate relatarile, inclusiv la acel Marsadas B class. Dar tu se pare ca nu ai citit tot, zici ca nu a avut probleme ?
Citez :''La vreo 75,000 am schimbat un set de amortizoare originale acolo, plătind pentru ele, pentru că tocmai ne
expirase garanţia'' . Si acum ca sa o i-au pe limbajul tau . Bey esty nebun ? La 75 de mii sa schimbi amortizoarele ? Eu la Toyota mea ( care are rulaj putin peste 100 mii ) circula pe acelasi set de amortizoare, fara scurgeri de ulei si alte probleme. Lasand asta la o parte, MAI SA FIE , spune ca a trebuit sa plateasca ei costul noilor amortizoare deoarece masina iesise din garantie. Pai chiar spunea un mare ''expert'' pe aici ca Recall-ul nu are nici o legatura cu garantia, probabil in cazul lui Mercedes nu se pune :))))))))
Citez in continuare : ''Tot pe atunci am schimbat şi braţele de stabilizare cu rulmenţi ai punţii faţă, care ne-au costat cam 800 lei bucata''.
Si acum : ''Pe la 170,000 km am schimbat întreg setul de cabluri care conectează bujiile motorului, întrucât protecţia din plastic a cablurilor care duceau spre unul din cilindri avea o fisură care sporea riscul pătrunderii apei acolo'' . Poftim ? Din nou ajung la Recall , daca Mercedes stia ca acest lucru se va intampla pt ce nu a pregatit o rechemare in service a acestui model ? Cate nu or mai fi cu aceasta problema ? Seriozitate GERMANA.
Sa ti se blocheze mouse-ul la o masina cu 35k la bord, nu-i o problema e o MARE PROBLEMA intelegi ? Tinand cont ca vorbim de o masina premium chiar. Acum stai jos....Mai zi ceva de Takata, esti bun la asta.
ce-am avut de zis am spus mai sus
Lasand asta, ar trebui sa fie la mintea cocosului ca in Europa se vand mai bine masini Europene. Se pare ca nu pentru toata lumea. Poate unii, astia ca tine probabil, care cel mai aproape de Europa au fost cand si-au vizitat matusa din Oradea, chiar cred ca doar Romanii cumpara masini Europene. Va recomand sa va cautati o agentie de turism si sa calatoriti oleaca, va face bine. Dar sa nu alegeti Germania, alegeti orice alta tara catre vest, ca vad ca la multi le pute Germania, e naspa.
De asemenea și în satisfacția clienților germani, fapt ce ne duce cu gândul că doar cei foarte limitați mai cumpără mașini germane și se pare că încă sunt mulți.
Dar dacă gândim foarte Logic, având în vedere câte BMW-uri sunt distruse anual în accidente, este și normal ca ei să conducă detașat la vânzări pentru că trebuie să fie înlocuite.
Vad ca spui sa ne gandim logic dar tu nu o faci.
Uite care este logica , daca tripleta germana nu ar fi cum zici tu in satisfactia clientilor germani si nu numai, cleintii nu ar mai cumpara tripleta germana.
Daca nu esti satisfacut de masina , cand o schimbi , LOGIC nu o mai schimbi cu alta din acelasi brand sau din tripleta, te reorientezi logic nu ?
Vanzarile spun exact opusul de la an la an tripleta germana au inregistrat cresteri nicidecum scaderi asta inseamna LOGIC ca CLIENTII sunt SATISFACUTI.
Daca clientii nu ar fi satisfacuti nu le-ar mai cumpara deloc , ca doar nu ii obliga nimeni.
Ce am spus este mult mai logic decat orice top naiv de kko care este bazat pe niste pareri din service.
Daca esti frustrat si te oftici ca Ivanoff, atunci inteleg comentariul tau penibil lamentabil.
Despre comentariile lui Mafia/iva/madalina si toate pseudonimele lui , nu spun nimic , este deja o cauza pierduta.
Ia întrebă acum câțiva să vezi dacă si-ar mai lua VW :)
Eu am întrebat din curiozitate niște prieteni și săracii nu știu cum să facă să scape de ele.
În curând vei vedea cum tripleta germană va avea aceeași soartă.
Le dau MAXIM 5 ani până vor ajunge cu vânzările la minime istorice.
Clienții cumpără ca proștii după aspect și reclamă MINCINOASĂ.
Așa cum se face la BMW, mașină super sportivă dar la care se pierde cam des "controlul volanului ".
Și având în vedere că toți mucoșii se cred piloți de curse de la 15 ani, abia așteaptă ca la 18 să pună mâna pe un BMW, ca să -l conducă ei cu 300 km/h și sa se filmeze să le arate la prieteni ce șmecheri sunt.
Când nu o să mai vad accidente zilnic provocate de șoferi inconștienți care conduc BMW-uri o să le fac și eu reclamă.
Până atunci va rămâne o marcă pentru proști și cocalari.
Și cum această categorie socială este în creștere, e normal să le crească vânzările, până se mai curăță din ei.
La categoria : '' Powertrain Quality-Mechanical'' > Lexus= 5*** > Marsadas 3*, Haidi 3* , etc
La categoria : '' Body & interior Quality Mechanical'' > Lexus 5*** > Marsadas 4* > BMW 4*, Audi 4*, etc ..... Se pare ca in top nu-i nimic mincinos, chiar mai sus s-a prezentat un C class caruia nu-i functiona ''mouse-ul'' la 35 mii rulati, deci intra la categoria prezenta.
Si acum urmatoarea ruda :
2015 Initial Quality Study (IQS) by Category:
TRUCKS> Midsize Pickup> Toyota Tacoma / Large Heavy Duty Pickup> Ford Super Duty
SUVS :
Large SUV> Toyota Sequoia
Midsize Premium SUV> Infiniti QX70
Large Premium SUV> Infiniti QX80
Compact Premium SUV> Porsche Macan
Midsize SUV> Kia Sorento
Small SUV> Hyundai Tucson
Compact Multi-Purpose Vehicle> Kia Soul
CARS :
Large Premium Car > Lexus LS
Small Premium Car> BMW 2 Series
Midsize Sporty Car> Dodge Challenger
Small Car> Hyundai Accent
Compact Sporty CarMazda MX-5 Miata
Compact CarNissan Sentra
Compact Premium CarBMW 4 Series
VANS :
MinivanNissan Quest
2015 Vehicle Dependability Study (VDS) by Category
CARS:
Compact Car: Toyota Corolla
Compact Premium Car: Lexus ES
Compact Sporty CarScion tC
Large Car: Buick LaCrosse
Midsize Sporty Car: Chevrolet Camaro
Midsize Premium Car: Mercedes-Benz E-Class
Midsize Car: Chevrolet Malibu
Small Car: Scion xD
SUVS:
Compact Multi-Purpose Vehicle: Scion xB
Midsize SUV: Nissan Murano
Small SUV: Kia Sportage
Midsize Premium SUV; Lexus GX
Compact SUV: GMC Terrain
Large SUV: GMC Yukon
Compact Premium SUV: Mercedes-Benz GLK-Class
TRUCKS:
Midsize Pickup: Honda Ridgeline
Large Light Duty Pickup: GMC Sierra LD
Large Heavy Duty Pickup: Chevrolet Silverado HD
VANS:
Minivan:Toyota Sienna
CONCLUZIE : Asiaticele si Americanele fac legea in top.
La categoria ''Calitate interioara si mecanica'' ...... Toyota 4** si VW 3* ? Nooo eu cred ca e greseala. Adica Toyota aia ''banala'' si cu ''plastice in interior'' e mai calitativa la materiale decat Volzvagan ? Nu se poate asa ceva, e o eroare :)))) . Adica ''inovativele'' motoare VW sa nu fi net superioare la partea mecanica ? Ce ciudat....... :))))
On topic: Automarkeților (sper să nu ajung să vă alint: Autorackeților), parcă vă sugerasem odinioară să ȋncetați cu clasamentele astea de tip “grenadă ȋn mâna lui Mafia”. Da, ȋnțeleg, voi nu faceți decât să redați realitatea, dar atunci…redați-o toată! Un clasament cuprinde doar primele trei locuri? Acum veți zice că sunt un “frustrat”, care este opărit din cauză că nu vede corporația lui dragă pe “podium”. Da’ ce, Mafia nu este? Măcar că eu n-am ce să sper de la BMWillac, pardon, Cadillac, ȋn schimb mă consolez cu “aberațiile” lui JD Power via Mădălina. Am de ales?
Într-o țară nefericită, noi îl avem pe preafericitul daniel, iar Arsenie săracul, dacă ar ști că biserica a făcut o afacere de pe urma lui, s-ar răsuci în mormânt.
Iar parazitul de mai sus, care îmbracă diferite forme cu același conținut urât mirositor, trebuie lăsat în pace, cu toate că uneori este dificil să te abții.
draga@inexorabil - esti ca de obicei la inaltime!! vad ca mergi de multe ori catre zona spirituala a lucrurilor fapt care ma face sa fiu bucuros.
Pot afirma ca suntem pe drumul cel bun.Va doresc toate cele bune!!!
http://www.automarket.ro/stiri/bmw-audi-mercedes-si-restul-lumii-cat-au-vandut-marcile-premium-in-2014-59837.html
Clasamentul pe 2015 este identic cu cel din 2014, nu s-au modificat pozitiile, difera putin cifrele.
Ȋn linii mari, Mow, constați ce constat și eu? Ce tactică perversă și ce cutezanță dementă a eternului și neobositului inamic al dreptei credințe (șarpele din Eden) de a deplasa accentul de pe Capul Bisericii, Unul, Hristos-Dumnezeu, pe un slujitor al Său, unul ca oricare altul…Lumea asta zăludă, autointitulată “credincioasă”, nu-l vede, de pildă, pe Nicodim Măndiță la aceleași ȋnălțimi evocatoare??? Păi nu, căci scrierile acestuia biciuiesc strașnic cugetele noastre amorțite confortabil, deci le putem numi “politic incorecte”. Dar se pare că isteria de masă nu se va limita la perimetrul românesc. Am citit de curând un articol smintitor de genul “Boca-mania a invadat China” (?!). Eu, unul, nu vreau să mă ȋnscriu ȋn acest “fan-club” care tinde spre proporții mondiale. Dacă, totuși, mi-aș lua inima ȋn dinți ca să mă prezint la reuniunile lor, deși ei s-ar ȋnarma cu chipul “angelic-tulburător” al fostului părinte ortodox, pe care l-ar afișa entuziaști pe mașini, tricouri, fulare, eșarfe sau ca fundal pe smartphoane, eu aș veni având ȋn dotare “doar” o icoană cu Hristos…Dacă lumea ar avea o singură moacă, i-aș șterge pe negândite un dos de palmă de i-ar clănțăni măselele. Până unde poate ajunge impostura…antihristică? Chiar așa, nu se urnește nimeni ca s-o zgâlțâie?...
Reiau o idee exprimată recent pe AM, ca să ne intre bine, odată pentru totdeauna, ȋn craniile astea groase. Satan are tot interesul nu numai să dezvăluie, ci și să accentueze – spre exasperarea tuturor celor guvernați – falimentul moral al politicienilor și al acoliților acestora – afaceriștii – plus să provoace, să ȋntrețină parcă la nesfârșit și chiar să acutizeze tot felul de convulsii ȋn lume, traduse drept crize economice și conflicte atât ȋntre clase sociale, cât și ȋntre categorii etnice și tabere religioase, ba chiar să inițieze noi și noi patimi, manii, atentate și crime, alături de focare de pandemii și războaie. De ce toate aceste racile și plăgi intenționate, care să acționeze musai conjugat? Cine ȋi face jocurile și cine ȋi netezește calea? (alde Rothschild, Rockefeller, Soros etc.). Care este scopul prioritar al lui Satan, dacă nu sfânt (pentru dânsul) ? Păi, care să fie? ALTFEL (decât scenariile pe care le-am descris mai sus), lumea ȋntreagă n-ar mai avea de ce să invoce imperiozitatea unui “salvator mondial” atot-competent, super-retoric, hiper-virtuos și prea-milostiv (cică Mesia…), adică a unui as fără egal și fără precedent al popularității, nefiind greu de intuit cine ȋl va ȋntruchipa (este la mintea cocoșului că Antihrist, alias “omul fărădelegii” stăpânit de duhul satanei) și cât de scump va plăti acel farsor la ivirea intempestivă a adevăratului Mesia…
Numai un tâmpit sadea nu realizează că Evanghelia a precizat mai clar decât lumina soarelui: “Ȋmpărăția Mea (a lui Hristos) nu este din lumea aceasta” (Ioan 18:36). Dar vine val-vârtej Fiara antihristică și se căznește să ridice AICI, pe tărâmul văzutelor și efemeridelor, propria ei ȋmpărăție, condamnată din start la prăbușire și judecată, dar care ȋi va absorbi, fără șanse de scăpare, pe toți cei “ale căror nume nu sunt scrise, de la întemeierea lumii, în cartea vieţii Mielului celui înjunghiat” (Apocalipsa 13:8). Mai mult – conform 2-Tesaloniceni 2:10-12 – “fiindcă ei n-au primit iubirea adevărului, ca ei să se mântuiască, Dumnezeu le trimite o lucrare de amăgire, ca ei să creadă minciuni, ca să fie osândiţi toţi cei ce n-au crezut adevărul, ci le-a plăcut nedreptatea” (acestea vor fi efectele…dar cauza? vegetarea continuă ȋn fața tembelizorului, unde “lucrarea de amăgire” ȋși intră ȋn rol și face ravagii ȋn mințile privitorilor anesteziați spiritual și hipnotizați de “analiștii” și militanții pro-emotivism, pro-milenarism și pro-Antihrist).
Mă rog, noi ne batem capul cu cine este și cine nu este ȋn fruntea celui mai pre(ten)țios clasament din automobilism.
Scuze, am cam scăpat caii…grafomaniei, dar tocmai se ȋntâmplă ceva “grav” la Paris și poate ar fi cazul să mutați olecuță de pe canalele mediatice pe canalul…Căii, Adevărului și Vieții, cu o simplă apăsare pe butonul “inexorabil” de pe telecomanda minții.
A spus Einstein asta, dar nu se aplica mereu, nu se poate ignora totul, atata timp cat esti afectat de anumite actiuni, oricare ar fi ele, este relativa treaba si cu razbunarea, Einstein stia cel mai bine cum e cu relativitatea.
Era intr-o poza intr-un alt articol o masina ce seamana izbitor cu a ta.
Clasamentul asta e precut Golful masina anului 2013 in Germania.
Si ai dreptate, pute pe aici a desteptaciuni ca voi.
Traiesti cu o impresie TOTAL gresita ca cei care nu-i suporta pe prosti si cocalari cu BMW sunt doar in Romania.
Daca vei citi forumuri din tari straine, vei vedea ca sunt multi care considera soferii de BMW cei mai idioti din lume.
Asta in general vorbind, ca mai sunt vreo 2-3 % care chiar sunt de treaba.
Daca pricepi ceva engleza iti trimit cateva link-uri sa te luminezi:
http://ethicsalarms.com/2013/08/14/studies-prove-bmw-drivers-are-jerks-and-so-it-begins/
https://uk.answers.yahoo.com/question/index?qid=20070320170954AAHRwv5
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2390373/BMW-drivers-really-aggressive-drivers-prone-road-rage-wheel.html
Deci cine are o masina din top, intra in categoria idiot.
Si nu o spun DOAR romanii, o spun natii intregi satule de IDIOTI ca voi.
Si ne e asa o scarba de voi, ca ni se apleaca:
1. sunteti niste idioti care nu stiti sa conduceti;
2. nu stiti sa semnalizati;
3. parcati ca niste idioti ce sunteti, chiar si pe locuri de handicapati. multi dintre voi chiar sunteti, deci aveti dreptul...
4. va credeti super soferi cu super masini, dar sunteti niste inconstienti cu niste jafuri obosite care trec ITP-ul cu "darul".
5. sunteti cei mai agresivi soferi in trafic si faceti depasiri la limita, punand viata altora in pericol.
Ia sa te duci tu acum prin alte tari si sa le spui ca soferii cu BMW-uri nu sunt prosti sa vezi reactia populatiei.
http://www.telegraph.co.uk/motoring/news/8058959/BMW-drivers-are-angriest-on-road.html
Deci chiar puteti fi mandri, sunteti si in topul prostilor si marlanilor !
Felicitari tripletei germane si reusitei in acest an.
Aici si un top mai detaliat, ca sa intelegem preferintele clientilor:
https://www.carthrottle.com/post/a-massive-41-of-us-think-that-bmw-drivers-are-the-biggest-jerks/
Deci astia cu BMW conduc detasat in toate topurile ! Iar Audi si Mercedes tin aproape si in acest top.
Acum ca ne-am lamurit cum sta treaba cu topurile, putem continua cu lucruri mai serioase ?
Am rămas cu solnița mea non-smartphone, depășită de super-timp, dar care fotografiază bine, așa că ȋți promit că, dacă ȋi voi depista ȋn trafic pe alde “coca & piți” proțăpiți ȋn produse “ingenue” ale Grupului Toyota sau pe “bizonii” cu TLC care confundă regulile de circulație cu closetul, atunci ȋi voi ȋnregistra prompt și voi proceda ȋn așa fel ȋncât pozele respective să ajungă la cunoștința cititorilor AM. Nu de alta, dar poate așa va slăbi ritmul Ivan cel Groaznic, că de renunțat…firave șanse. Poate nu pricepe că toți pământenii – fără excepție – vor compărea la acea prea ȋnspăimântătoare zi a Judecății de pe urmă, iar unul dintre aspectele vizate, de altfel foarte sensibil pentru optica divină, se referă la…limbajul folosit, indiferent ȋn ce situații și indiferent de iluzia unuia sau altuia că ar fi justificat. Ȋnsuși Hristos a decretat: “Vă spun că, pentru orice cuvânt deșert pe care-l vor rosti, oamenii vor da socoteală în ziua judecăţii. Căci din cuvintele tale vei fi găsit drept şi din cuvintele tale vei fi osândit” (Matei 12:36,37).
PS: Uite un japonez capabil de acte mărețe: actorul și maestrul de arte marțiale Cary-Hiroyuki Tagawa (sigur vă este familiară fizionomia lui). Ȋn acest an plin de nenorociri, el a fost botezat de Biserica Ortodoxă Rusă. Și ȋncă tot mai mulți, de pe tot Globul, se vor lămuri ȋn privința adevărului, forței și mesajului credinței creștine, ȋmplinindu-se astfel profeția: “Se va propovădui această Evanghelie a Ȋmpărăţiei (Cerurilor) în toată lumea, spre mărturie la toate neamurile, şi atunci va veni sfârşitul” (Matei 24:14).
La categoria : '' Powertrain Quality-Mechanical'' > Lexus= 5*** > Marsadas 3*, Haidi 3* , etc
La categoria : '' Body & interior Quality Mechanical'' > Lexus 5*** > Marsadas 4* > BMW 4*, Audi 4*, etc ..... Se pare ca in top nu-i nimic mincinos, chiar mai sus s-a prezentat un C class caruia nu-i functiona ''mouse-ul'' la 35 mii rulati, deci intra la categoria prezenta.
Si acum urmatoarea ruda :
2015 Initial Quality Study (IQS) by Category:
TRUCKS> Midsize Pickup> Toyota Tacoma / Large Heavy Duty Pickup> Ford Super Duty
SUVS :
Large SUV> Toyota Sequoia
Midsize Premium SUV> Infiniti QX70
Large Premium SUV> Infiniti QX80
Compact Premium SUV> Porsche Macan
Midsize SUV> Kia Sorento
Small SUV> Hyundai Tucson
Compact Multi-Purpose Vehicle> Kia Soul
CARS :
Large Premium Car > Lexus LS
Small Premium Car> BMW 2 Series
Midsize Sporty Car> Dodge Challenger
Small Car> Hyundai Accent
Compact Sporty CarMazda MX-5 Miata
Compact CarNissan Sentra
Compact Premium CarBMW 4 Series
VANS :
MinivanNissan Quest
2015 Vehicle Dependability Study (VDS) by Category
CARS:
Compact Car: Toyota Corolla
Compact Premium Car: Lexus ES
Compact Sporty CarScion tC
Large Car: Buick LaCrosse
Midsize Sporty Car: Chevrolet Camaro
Midsize Premium Car: Mercedes-Benz E-Class
Midsize Car: Chevrolet Malibu
Small Car: Scion xD
SUVS:
Compact Multi-Purpose Vehicle: Scion xB
Midsize SUV: Nissan Murano
Small SUV: Kia Sportage
Midsize Premium SUV; Lexus GX
Compact SUV: GMC Terrain
Large SUV: GMC Yukon
Compact Premium SUV: Mercedes-Benz GLK-Class
TRUCKS:
Midsize Pickup: Honda Ridgeline
Large Light Duty Pickup: GMC Sierra LD
Large Heavy Duty Pickup: Chevrolet Silverado HD
VANS:
Minivan:Toyota Sienna
CONCLUZIE : Asiaticele si Americanele fac legea in top.
Asta e:DUMNEZEU TREBUIE SA REPARE CE STRICAM NOI
Toate cele buna va doresc!
Vreo 3000! Ce-ar fi să începem prin a face puțină ordine printre șoferii inconștienți?
http://0-100.hotnews.ro/2015/11/16/cat-de-epave-pot-fi-unele-masini-vandute-in-romania-daune-cumulate-cu-valori-mai-mari-decat-pretul-de-noua-al-masinii
In top conduce un BMW 530 d avariată și super avariată ca nu se mai știe dacă e ceva original pe ea :)).
O fi mașina lui Dan_grc?