Dacia a avut un început de an foarte bun, din punct de vedere al vânzărilor. În perioada ianuarie - martie 2023, constructorul de la Mioveni a comercializat 171.789 de mașini în Europa, cu 34.3% mai multe decât în același interval din 2022.
CREȘTERI PE TOATE PLANURILE
Mai mult, la nivel european, cota de piață a mărcii (în segmentul vehiculelor de persoane) a crescut cu 0.8%, ajungând la 4.6%. Astfel, Dacia înregistrează cea mai puternică ascensiune a cotei de piață din rândul celor 30 de mărci incluse în clasamentul Asociației Constructorilor Europeni de Automobile.
În România, topul celor mai vândute 5 vehicule de persoane în primul trimestru din 2023 este ocupat de modele Dacia. În primele 3 luni ale anului, Dacia a vândut 13.651 de unități în România, cu 81% mai multe comparativ cu același interval din 2022.
Cota de piață a ajuns la 33.1%, cu 9.8% mai mult față de nivelul atins în primele 3 luni ale anului trecut. Cu o cotă de piață de 48.5%, Dacia Spring continuă să domine segmentul vehiculelor electrice.
SANDERO, VEDETĂ ÎN EUROPA
La nivel european, vânzările modelului Sandero au crescut cu 26.1%, ajungând la 68.318 unități.
Astfel, Sandero rămâne cel mai vândut model către clienții persoane fizice de pe Bătrânul Continent.Duster a înregistrat 57.660 de unități comercializate, cu 23.9% mai mult față de aceeași perioadă din 2022. La rândul său, Jogger a strâns 23.330 de unități comercializate în primele 3 luni ale anului.
În același interval, 14.494 de europeni au optat pentru Dacia Spring.
via Dacia
Comentarii (0)