După ce o parte din lumea politică din Germania și-a anunțat intenția de a impune limite de viteză pe autostrăzile din această țară din motive de siguranță și de mediu, asiguratorii și reprezentanții Poliției cer teste și statistici care să dovedească faptul că această măsură este susținută științific.
Germania este singura țară europeană care oferă autostrăzi fără limită legală de viteză. Conform datelor oficiale oferite de autorități, 70% dintre autostrăzile din această țară nu sunt limitate la nivelul vitezei maxime. Chiar dacă există o viteză recomandată de 130 de km/h semnalizată prin indicatoare dedicate, depășirea acesteia nu poate aduce sancțiuni pentru șoferi.
"Guvernul german trebuie să ofere un raport științific cu cifre valide care să dovedească beneficiile unei limite de viteză", susțin reprezentanții Poliției (GdP), opinie fiind dublată de cea a uniunii asiguratorilor din Germania (GDV): "E nevoie de un test practic care să clarifice dacă o limitare a vitezei oferă cu adevărat o creștere semnificativă a siguranței.
Și dacă este cazul, în ce măsură", spune Siegfried Brockmann, directorul diviziei de investigare a accidentelor în cadrul GDV.Politicienii se contrazic
În cadrul coaliției de guvernare din Germania, opiniile legate de implementarea unei limite de viteză pe autostrăzile germane sunt încă divergente. Dacă reprezentanții Socialiștilor (SPD) susțin că o limitare a vitezei va aduce "un nivel mai ridicat al protecției mediului, al siguranței și mai puțini nervi pentru șoferi", ministrul Transporturilor (Alianța CDU/CSU) spune că discuția nu face decât să reaprindă pasiuni inutile în cadrul coaliției: "Avem lucruri mult mai importante de făcut decât să punem din nou acest subiect emoțional pe ordinea de zi a opiniei publice, mai ales că nu există o opinie clar majoritară pe marginea acestui subiect", spune Andreas Scheuer.
Christian Lindner, liderul liberalilor, nu susține ideea limitării: "Sunt contra unei limitări generale a vitezei pe autostrăzi.
Interdicțiile ar trebui impuse doar acolo unde sunt evident necesare", spune politicianul german. "În plus, contribuția unei limitări generale a vitezei la ținta scăderii emisiilor de CO2 ar fi nesemnificativă. În locul limitelor de viteză, ar trebui să limităm emisiile de CO2. De astra avem nevoie în Germania", consideră acesta.La nivelul opiniei publice, limitarea vitezei pe autostrăzile germane este susținută de peste jumătate dintre șoferi (56.5%), spune un studiu realizat de institutul de cercetare YouGov.
via autobild.de
UE – ce altceva să rezulte?
PS. Hei, o întreagă filosofie care a străbătut şi reverberat de secole statu-quo-ul “civilizaţiei occidentale” – recte “limita este cerul” – acum este hulită în mod învederat chiar de către mentorii şi adepţii ei?! Wow! Tare de tot. Sunt fan – vorba lui Mircea Badea.
PPS. “De astra avem nevoie în Germania”. Corect! Din păcate, Herr Lindner nu precizează care generaţie (F, G, H, J sau K), iar Mircea n-a scris cu majusculă.
Majoritatea masinilor sunt optimizate pentru voteze de 100-120 km/h, dupa care consumul creste brusc si in mod direct emisiile.
Si nu e marea surprinderea ca circuland cu 100 km/h am avut un consum de 6,8 l/100, iar prin Germania cu 200 km/h a depasit 25 l/100 km/h. Deci sa lasam abureala cu studiile ca asta e doar ca sa amane lucrurile.
Olandezii s cad viteza de la 120 km/h la 100 km/h pentru ca au studii facute.
Francezii pun limitari de viteze pe autostrazi cand creste poluarea, deci e clara legatura dintre viteza si emisii.
Alte studii clare au aratat ca pe autostrazile fara limita se intampla cu 17% mai multe accidente grave decat pe cele din Germania cu limite de viteza.
Oricine a făcut fizică în liceu dacă are coeficientul / indicele de aerodinamicitate a maşinii poate calcula consumul de ENERGIE apoi consumul de combustibil.
Cu viteza creşte foarte mult, exponenţial să zicem, consumul. Creşte foarte mult.
În SUA, Australia şi Japonia au limite de 110 km/h exact din acest motiv, al consumului.
Nu de mediu, dar de consum. Mai ales în Japonia care importă 100%
In urma studiilor facute s-au constatat:
"the relationship between speed and road accidents has been studied extensively and is very clear: the higher the speed, the greater the probability of a crash and the severity of the crashes."
"...using data from 100 studies in more than a dozen countries, an increase in average traffic speeds of just 3mph – a typical change for a 10mph rise – would be expected to cause more than 25 extra deaths a year on motorways and more than 100 serious injuries."
Eu cred că, mai important decât consumul, “calitatea aerului” şi prevenirea accidentelor, statul federal american a realizat că maniacii vitezei înseamnă o sursă (indirectă) de câştig pentru bugetul public. Şi trebuie luat în considerare şi războiul cvasi-declarat cu…UE – care nu este doar de natură economică şi politică, ci se poartă şi pe plan psihologic. Cum îţi explici altfel germanizarea (eh, în spirit de “high-performance”) lui Cadillac? Chit că, între timp, inclusiv americanii s-au trezit în faţa ochilor (minţii) cu revelaţia…China/Chinei (Caddy fiind destul de gustat acolo tocmai datorită noilor sale proprietăţi, recte cele…cinetice; de cine? de alde coca şi piţi de “rit nou”, adică gălbejit).
Mă rog, or fi afini şi fraţi de cruce (întoarsă) Deep State şi Comisia Europeană, dar nu reprezintă factori de decizie dânşii şi numai dânşii – nici colo, nici dincolo. De fapt, EMOL este interesată de conflictul naţiunilor, ba chiar joacă rol instigator (preţuindu-şi “asul din mânecă”, recte tactica desăvârşită în arta manipulării “să provocăm problemele pe care le dorim, să intervenim apoi salvator, să rezolvăm neapărat în avantajul nostru şi cât de cât pe placul fraierilor”). În “esenţă”, vrea să “dovedească” faptul că instituţiile fundamentale şi tradiţionale perpetuate în istorie (aparatul de stat, cultele şi familia) sunt nu doar “depăşite de logica, dinamica şi cerinţele vremurilor”, ci şi...falimentare, ba chiar dăunătoare populaţiei planetare. De ce? Pentru ca, în final, ea şi slugile ei devotate din toate etajele societăţii umane să se ungă singuri structură centrală/unică de conducere Globală (desigur, stigmatizând şi eliminând procesul electoral), cu drept legislativ exclusiv, absolut, omnilateral şi perpetuu, pe baza lui “magnum argumentum” mai sus menţionat, care cică ar îndreptăţi-o “pe deplin” (sau, aşa cum am mai subliniat: ar fi “predestinată” actului guvernării supreme). Dar, până atunci, omul-standard al prezentului trebuie “eliberat” de “balastul” care îi imprimă sens onto-spiritual (totodată, garanţia succesului se numeşte…intensificarea absorbirii şi transfigurării transumaniste a sufletelor, perfect incapabile de introspecţie, implicit şi de reacţie), astfel încât să devină realmente un debusolat, un nevrozat, un alienat, un zombi, o frunză în bătaia vântului, adică numai bun de stăpânit, modelat, anulat…De altfel, să nu uităm care este principala primejdie care ne pândeşte: “Nu va fi nici viaţă, nici bucuria vieţii, ci o stare chinuitoare de pierdere a legăturii cu viaţa” (Sf. Ioan Maximovici).
Stau și mă gândesc la voi ăștia piloții nascar înnăscuți, voi cu cât dracu mergeți pe autostradă, vreți să concurați cu avioanele de vânătoare, care e problema ?
Nu e destul câte dezastre se întâmplă uneori din cauza unor tâmpiți ?
Până în 100 - 120 mi se pare de ajuns să mergi cu o mașină, vrei mai mult, du-te frățioare pe o pistă de aterizare și fă-ți de cap acolo, rupeți gâtul acolo, doar ție nu și la alții..
Și nu înțeleg o treabă cât de greu era să se ajungă la concluzia că, cu căt mergi mai tare cu mașina cu atât poluează și consumă mai mult, iar riscul de accident este unul foarte ridicat.
UE chiar își consideră cetățenii retarzi, dacă trebuie să se facă "studii" pe niște teme de grădiniță
Una-i teoria si alta-i practica/realitatea.
Multi spun ca "daca mergi mai tare poluezi mai mult..." dar defapt asta spune teoria si nu realitatea sau mai bine zis asta spune mintea sucita a pr0st!mii...
Insa in practica sau in realitate treaba sta altfel.
Toata lumea stie ca, cu cat mergi pe o autostrada mai repede, cu atat ajungi mai repede la destinatie. Daca mergi cu 250-300 km/h ajungi la destinatie mai repede decat daca ai fi mers cu 130km/h.
Este corect sau nu?? Eu cred ca da, este corect.
E, o sa dau acum un exemplu ca sa priceapa toata lumea ce vreau sa spun:
Hai sa zicem ca avem de parcurs 60 km.
Insa una este sa parcurgi distanta respectiva in 30 min si alta e in 15 min. In cazul in care parcurgi drumul respectiv in 30 de min pt ca ai mers mai incet, motorul functioneaza mai mult cu 15 min. Asta inseamna ca motorul respectiv in acel interval de timp elimina niste substante poluante fata de masina care a ajuns la destinatie mai repede cu 15 min.
Acum ramane insa intrebarea, oare in care situatie masina polueaza mai mult, cand a mers mai tare si motorul a functionat doar 15 min sau cand a mers mai incet si motorul a functionat mai mult???
Asta as vrea sa aud de la "marii priceputi/cunoscatori" de aici, din secta "eco".
Deci, nu degeaba anumite institutii din Germania spun ca este nevoie de o cercetare... mai sunt unii care gandesc si cu capul, nu doar cu f..undul.
In alte ordine de idei, cred ca nu asa se rezolva problema poluarii, ca reduci viteza legala, ci prin reimpadurire si interzicerea exploatarii forestiere. Dar din pacate lumea este prea pr0asta ca sa priceapa ceva.
Mainstream media lied to you! Government lied to you! Both controlled by Illuminati.