La începutul anului, fostul ministru al Transporturilor, Cătălin Drulă, anunța că drumul național actual (DN71) București - Târgoviște nu va fi extins la 4 benzi pentru "că nu mai putem avea în România soluții de anii '50 - '60 în anul 2021. Pentru rutele aglomerate, drumurile naționale aglomerate, soluția nu mai este să lărgim aceste drumurile la patru benzi prin mijlocul satelor," susținea el la acea vreme.
Soluția propusă de Drulă a fost un drum expres, proiectat de la zero prin afara localităților, cu două benzi pe sens și separatoare pe mijloc. "Aceasta este soluția modernă pentru anul 2021, nu dublarea la 4 benzi a drumului existent DN71 care trece pe 53% din lungime prin localități," spunea fostul ministru de resort.
Acum, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a desemnat câștigătorul licitației pentru realizarea Studiului de Prefezabilitate și Fezabilitate pentru acest drum expres. Valoarea contractului este de 11.5 milioane de lei.
Compania câștigătoare are la dispoziție 2 luni pentru elaborarea Studiului de Prefezabilitate și 18 luni pentru cel de Fezabilitate.
În reamintim că limita maximă de viteză pe drumurile expres va crește de la 100 km/h la 120 km/h pentru autovehiculele din categoriile A și B.
via HotNews
Drumul este să ducă bucaliștii la Sinaia de fapt
Restul României să aştepte autostrăzi, drumuri expres, etc
Bucale îşi trage şi centura sud şi nord, la nivel de autostradă, restul Moldova să aştepte
deci nu vad de ce sa fie autostrada, doar asa ca sa dormim bine noaptea? oricum nu stim sa circulam pe autostrazi.
se fac niste calcule in functie de trafic. pe drumul ala, pe care merg des, chiar nu s-ar justifica autostrada. dar daca vrei sa donezi diferenta de la expres la autostrada din banii tai, cred ca accepta.
important e sa faca bretele pt localitati, nu sa intri pe el si sa mai iesi la capat, cum inca sunt anumite bucati de autostrada mai veche.
Nu inteleg insa ce te intereseaza asta, problemele voastre sunt altele.