După un 2016 fabulos, în care vânzările au atins cifre record, Mercedes reafirmă intențiile sale de a extinde gama de modele compacte, principalul promotor al creșterii din ultimii ani. Mai exact, modelele sale de segment C au adus două milioane de clienți din 2012 până în prezent, iar o mare parte din ei au fost tineri.
Constructorul german a promis că numărul modelelor sale compacte va crește de la cinci la opt până în 2019. marco Ebler, managerul de produs responsabil cu dezvoltarea mașinilor compacte Mercedes, a confirmat lansarea unui nou model compact chiarluna aceasta, în cadrul Salonului Auto de la Shanghai. Anunțul a fost făcut în Ungaria, acolo unde mercedes asamblează modelele sale compacte.
Având în vedere că a fost ales un salon chinez pentru dezvăluirea următorului model, iar China este o mare iubitoare de berline, este foarte probabil ca modelul pe care îl vom vedea aici să fie mult așteptatul A-Klasse Sedan. Informațiile anterioare vorbeau despre posibilitatea de a vedea o variantă sedan a Clasei A pe stradă până în 2018.
Prin urmare, chiar dacă în acest moment există CLA, adică un sedan coupe, în gama compactă Mercedes, germanii se vor încăpățâna să ofere și un sedan pur.
Designul său va fi influențat de conceptul Aesthetics A Sculpture, dezvăluit în luna ianuarie.via motor1
Ideea este ca noul A Class va da tonul unei linii noi de design. Am citit cu ceva timp in urma un articol foarte interesant conform caruia Mercedes nu vrea sa faca aceeasi greseala pe care a facut-o BMW, si anume sa se intepeneasca intr-un design mai bine de 10 ani. Cu timpul, masinile si-au pierdut din atractivitate si au capatat o tenta de invechit. Ma rog, vorbim de design unde totul este interpretabil.
Cu ceva timp in urma Automarket.ro spunea ca seful de design de la Skoda a trecut in tabara BMW, iar asta se potrivea perfect cu ideea de mai sus. BMW a realizat ca are nevoie urgenta de o improspatare a liniei de design, si a actionat ca atare. De asemenea in viitorul apropiat va urma o lansare fara precedent de noi modele pentru a raspunde concurentilor de la Mercedes. Viitorul suna foarte interesant.
Pe luna martie BMW a iesit in fata celor de la Mercedes la vanzari, pe piata Americana. Nu cu mult, dar totusi e o victorie psihologica importanta. Eu n-am fost niciodata fanul numarului de masini vandute, si pentru unul de pe margine e chiar amuzant. Pentru cei din marketing insa fara indoiala ca sunt multe nopti albe cu ochii in grafice, statistici si strategii.
Mercedes inca mai conduce la vanzari pe primul trimestru, dar fara indoiala ca vor avea viata grea, nu doar anul asta, ci si in urmatoarea perioada de timp :) Din partea mea faca ce-or vrea, atata timp cat nu taie din calitatea produselor.
N-am stiut de treaba cu China. Oricum, am inteles ca si BMW are vreo 40 de modele pe teava in urmatorii ani, Va fi foarte interesant, iar noi vom avea alegeri de sa ne scarpinam in cap. Bani sa fie.
ar fi pacat daca oferta s-ar limita doar la piata chineza. Dar cum europenii numai sunt amatori de sedan va fi usor de explicat lipsa modelului de pe batranul continent.