Chiar dacă Grupul Volkswagen se confruntă cu cel mai mare scandal din istoria sa, iar resursele financiare sunt extrem de bine cântărite, Bugatti, bijuteria coroanei VAG, nu își face probleme în ceea ce privește viitorul său.
Părintele german va continua să investească în Bugatti și în lansarea noului său model, urmașul deja legendarului Veyron. De această dată însă, Grupul VW va avea grijă ca noul Chiron, așa cum se vehiculează că se va numi noul supercar, să aducă bani în interiorul conglomeratului, și nu să piardă cum a făcut-o Veyron.
Așteptat să debuteze în cadrul Salonului Auto de la Geneva, adică în primăvara anului viitor, noul Bugatti Chiron va fi cazat în casă nouă. Asta pentru că producătorul exclusivist pregătește o serie de showroom-uri exclusiviste la nivelul întregului mapamond.
În prezent, există 27 de showroom-uri Bugatti, deschise în 13 țări, iar lista urmează să se actualizeze cu locații noi. Totodată, compania anunță că fiecare centru de interacțiune cu marca va fi creat după un standard nou, capabil să respecte imaginea exclusivistă cu care și-a obișnuit clienții.Primele showroom-uri care primesc un aspect nou sunt cele din New York și Miami, gata până la finalul acestui an. Arhitectura a fost gândită pentru a recrea perfect atmosfera din Molsheim, Franța, cartierul general Bugatti. Culoarea dominantă va fi albastrul, iar suprafețele și liniile vor aminti de designul lui Veyron.
Showroom-urile vor avea și o secțiune dedicată trofeelor și experienței Bugatti în motorsport. Decorarea întregului showroom se va face cu mobilă creată de divizia de design a brandului, denumită Bugatti Brand Lifestyle și disponibilă chiar spre achiziție.
Comentarii (0)