Esential
536 | de cai putere ar urma sa aiba viitorul M5. |
Reimprospatarea gamei si dezvoltarea unor noi tehnologii capabile sa imbunatateasca aptitudinile modelelor lor au adus celor de la BMW vanzari record in prima jumatate a acestui an. Nemtii nu se multumesc insa cu atat si tintesc mult mai departe, pregatind noi surprize pentru urmatorii trei ani.
Constructorul bavarez pregateste deja noua generatie a Seriei 5, asteptata sa debuteze in 2010, dar si versiunea de performanta a acesteia. Viitorul M5 se pare ca va renunta la actualul propulsor V10 de 5.0 litri, inspirat de tehnologia folosita in interiorul diviziei de Formula 1.
Nemtii vor trece astfel de la motoarele aspirate natural la cele turbo si in cazul versiunilor de performanta. Aceasta modificare va viza intreaga gama BMW, nemtii orientandu-se catre propulsoare turbo dupa premiile castigate de motorul V6 de 3.0 litri.
Noua generatie M5, asteptata sa debuteze in 2011, va beneficia cel mai probabil de serviciile motorului V8 de 4.4 litri turbo regasit pe proaspat lansatul SUV X6. Vorbim bineinteles de o versiune mult mai sportiva a acestui propulsor, capabila sa dezvolte pana la 536 de cai putere si un cuplu motor impresionant.
Ramane de vazut daca aceste resurse vor fi suficiente pentru a rivaliza cu cel mai puternic motor german, unitatea V10 bi-turbo de 580 de cai regasita pe Audi RS6 Avant.
via | World Car Fans
IN primul rind e greu de comparat un kakat cu turbo vs un motor de BMW de 507 cp aspirat normal .
BMW daca ar pune turbo de 507 ar ajunge usurel la 650 cp.
DAr care e chestia BMW renunta la V10 de 507 cp aspirat normal la un V8 4.4 de 535 cp , pentru a reduce emisiile de poluare . BMW gindeste verde si totodata nu uita de putere.
asa ca nu comparati atita BMW cu Audi.
BMW a fost si este mai bun ca Audi.
4 ani consecutiv BMW ia motorul anului in lume.