Update 13.07.2020
Cu numai câteva ore înainte de prezentarea oficială programată pentru 14 iulie, BMW a publicat un nou teaser pentru SUV-ul electric iX3.
Lansarea va fi transmisa in direct in cadrul unui eveniment care va incepe la ora 11:00, ora Romaniei.
Știrea inițială:
BMW face ultimele pregătiri pentru lansarea oficială a noului SUV electric iX3, care va avea la bază modelul X3.
Constructorul german a anunțat că va prezenta oficial noul model în cadrul unui eveniment care va fi transmis online în 14 iulie cu începere de la ora 11:00, ora României.
Cu această ocazie, bavarezii au publicat și un teaser cu partea frontală a noului iX3, iar imaginea oferă o perspectivă asupra grilei frontale și a farurilor.
Cu toate acestea, designul lui BMW iX3 nu mai reprezintă un mister, în contextul unei campanii lungi de promovare derulate de germani.
BMW a publicat imagini camuflate cu iX3 încă din luna martie a anului trecut, iar luna trecută a oferit o serie de fotografii camuflate de pe linia de producție.
De asemenea, în luna aprilie, câteva imagini cu versiunea de producție au "scăpat" pe internet.Nu în ultimul rând, BMW a publicat încă din luna decembrie o serie de detalii tehnice despre noul model. Astfel, BMW iX3 va fi echipat cu un motor electric care va genera 286 de cai putere și un cuplu de 400 Nm, iar resursele vor fi transferate doar către puntea spate.
În plus, bateria lui iX3 va avea capacitatea de 74 kWh și va oferi o autonomie oficială de peste 440 de kilometri, calculată pe baza standardului WLTP.
Noul SUV electric BMW va fi produs la uzina din localitatea chineză Shenyang, însă va fi exportat la nivel global, inclusiv în Europa.
Via BMW
iar pe linga vechea grila ix3 are totusi noutati la design mai ales doua dungi in spate facute cu scoci și spray albastru, tot chinezesc ca e mai ieftinache.
Vezi:
1) modelele VOLVO XC40, KIA Niro, HYUNDAI Kona, HYUNDAI Ioniq, precum si
2) variantele aproape identice atat cu motoare clasice ICE cat si cu motorizari hibride PHEV: BMW, MERCEDES BENZ, TOYOTA RAV4, FORD Kuga s.a.....
Serios acu, e într-adevăr aberant să camuflezi un BEV practic identic cu versiunea ICE. Greșesc de fapt, că are jante de VW ID.3. :-)
P-o notă și mai serioasă, argumentul adus de @ACE *și alții fac la fel* nu ține decât ca justificare a unor economii babane de costuri.
Fiindcă arhitectura BEV-urilor poate fi mult optimizată în raport cu constrângerile inerente propulsiei clasice (i3-ul o fi urât cu flăcări, dar e măcar original.)
În fine, mă surprinde absența tracțiunii integrale fie și ca opțiune, dar băieții din marketing au decis sigur asta.
Probabil în pauzele dintre ședințele de brain-storming interminabile în care s-a nășit mult mai importantul slogan ELECTRIFYOU.