Update: Tata Nano se lanseaza pe piata in februarie
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Atunci cand a fost dezvaluit publicului pentru prima data, Tata Nano a fost vazut rapid ca modelul care va face record de vanzari. Din pacate pentru indieni nu a fost asa, criza economica din ultimele luni afectand serios si planurile de viitor ale Tata.
Multi estimau, in momentul lansarii, ca modelul de 2000 de euro va fi produs in sute de mii de exemplare. Tata a declarat insa de curand ca isi fixeaza ca target o productie de 80.000 de unitati.
Se pare ca actuala criza economica nu e singura problema cu care se confrunta Tata, greva muncitorilor care refuza sa demareze productia fiind un alt factor care afecteaza viitorul modelului Nano.
Potrivit unui comunicat oficial emis astazi de constructorul indian, noul Nano ar urma sa ajunga in showroom-uri, dupa o asteptare indelungata, abia la sfarsitul lunii februarie. Initial, Tata planuia sa lanseze modelul pe piata din India inca din luna octombrie a anului trecut, insa grevele muncitorilor si criza economica au amanat acest moment.
via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Tata in Romania
-
Tata Telcoline Preţ: n/a €
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Acesta este noul Volvo ES90: 700 km autonomie și versiune cu 680 CP
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
:)