UPDATE: Renault renunță la Twingo, însă locul său ar urma să fie luat de urmașul lui Renault 5

de Paul Cosma
Luni, 01.02.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Renault vrea să elimine Twingo din gamă, iar modelul nu va primi o nouă generație, potrivit declarațiilor CEO-ului Luca de Meo. “Vom abandona segmentul A, nu este profitabil,” a explicat șeful producătorului francez.

UPDATE: Oficialii francezi au revenit cu precizări și spun că Renault nu va abandona segmentul mașinilor de oraș, urmând ca Twingo să fie înlocuit de versiunea de serie a viitorului Renault 5.

Știrea inițialăRenault Twingo a primit un facelift în ianuarie 2019 și o versiune electrică sub brandul Twingo ZE în debutul lui 2020. Din păcate pentru fanii modelului de oraș, acesta nu va primi și o nouă generație, astfel că actualul Twingo va fi și ultimul.

“Renault va abandona segmentul A. Este foarte dificil să avem o mașină de oraș care să fie profitabilă,” a explicat Luca de Meo, șeful mărcii din Hexagon. 

Prima generație Twingo, apărută în 1992, s-a vândut în 2.6 milioane de exemplare. Twingo II nu s-a mai bucurat de același succes, având doar 900.000 de unități vândute. 

Generația actuală are un ritm de vânzări anual de numai 50.000 de exemplare pe piața franceză, iar decizia Renault de a renunța la acest model este cumva firească. 

Via Le Monde

Comentarii (10)

  • Corect, Renault trebuie sa se indrepte catre limuzine si SUV-uri mari, de peste 50.000 euro, succesul va fi garantat, cine nu are italieni sa-si cumpere.

    L-as intreba pe domnul Meo cum are de gand sa faca profitabil viitorul Renault5 electric, asta nu este de oras ?
    28 5
  • Johnny
    E ciudat putin cum nu se poate face profit cu masinile f mici, cand si bateria la electrice de ex este mai mica, dotari putine, toate costurile reduse si volumele pot fi marisoare.
    E pacat tinand cont ca cele mai multe drumuri se face cu cate un om in masina, si deci ocupa se spatiu cat pt 5 , uneori carand ditamai suv- ul prin oras
    19 3
  • Epoca sfarsitului ratiunii, totu-i anapoda, odata luxul era pentru elite, acu pentru popor. Vad des oameni cu milioane in cont si masini de 15000E si parliti cu venituri de 1000 care platesc 500 rate pentru vre-o masina pricopsita. Masina premium a devenit simptomatica saracilor. Saracii sunt asa cum sunt nu pentru ca n-au venituri, ci pentru ca nu stiu ce sa faca cu banii. Daca prostul ar pune deoaparte 500E/luna in loc sa-i prapadeasca pe rahaturi in 10 ani ar avea in loc de datorii, 60000 in cont , dar asta e, lumea de azi n-ar functiona fara prosti, prostii sunt motorul comertul global care se bazeaza pe fite nu pe necesitati. 1 telefon entry de 150 face 99% din ce face unul de 1500; la aceeasi caliate, o toala de firma costa de cel putin 5 ori mai mult decat una normala, fac excursii in mauritus dar n-au pus piciorul in nordul bucovinei, merg la sky dar au uitat sa mearga pe jos. Iar prostia este incurajata de sistem, muzica, filme, show-uri, toate-s la nivelul intelectual al gibonilor. De ce sa ne mire ca renault se indreapta spre premium, prostul o vrea mare!
    23 4
  • si sa fiu inteles nu ma dau destept, sunt prostul descris mai sus care sparge banii pe rahaturi si n-are 1 leu in cont, ideea e ca nebunia asta trebuie sa inceteze. De aia 99% se afla in buzunarele la 1%, pentru ca noi toti ceilalti suntem niste prosti lipsiti de ratiune!
    21 0
  • Pe aceeași platformă a fost și Smart 44 și cu aproximativ aceleași motoare. Cam scumpe pt ce ofereau, le-a luat Sandero fața
    7 4
  • merg la sky
    ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
    si mai vorbesti de nivelul intelectual al gibonilor...
    3 2
  • Flavius
    @Remy Pretul initial nu e totul. Depinde de ce ai nevoie , de cum si unde folosesti masina. Am luat nu Smart electric , nu un Sandero. merg foarte mult prin oras, peste 90 din totalul kilometrilor parcursi. Cu Smartul ma parchez unde nici nu indraznesc sa incerc sa bag un Sandero!. Asta inseamna TIMP! Asta inseamna in cele din urma BANI. Nu mai zic ca daca iau in calcul banii care nu ii mai dau pe combustibil , dupa cinci ani imi vine la pretul echivalent al fostiului Matiz!
    11 2
  • @Flaviuse, sunt banii PE care ii dai. Cand vei vorbi de banii care sunt dati, atunci poti sa-l omiti pe "PE".
    11 6
  • Johnny
    @Liviu, multumim doamna educatoare
    8 7
  • @Johnny cu placere. Ma bucur ca ai invatat ceva.
    9 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru