Esential
170 | de cai putere ar urma să ofere unitatea 2.0 Multijet, instalată pe Lancia Thema. |
UPDATE: Lancia a dezminţit zvonurile potrivit cărora noul Thema, vârful de gamă al italienilor, ar putea beneficia de serviciile unui propulsor diesel Multijet. infirmarea a venit prin intermediul contului oficial de Facebook al constructorului italian.
După mulţi ani de suferinţă, Lancia are în sfârşit un vârf de gamă veritabil în persoana noului Thema, versiunea europeană a modelului Chrysler 300. Omologul italian va prelua de la fratele său american toate motorizările pe benzină, însă ar putea adopta şi un diesel surpriză, existent deja în gama grupului Fiat. Este vorba despre unitatea cu patru cilindri, 2.0 Multijet, care ar asigura un entry-level potrivit şi ar impulsiona vânzările.
BMW, Mercedes şi Audi au adoptat deja motoare mici, de patru cilindri pentru modelele lor, aşa că nu ar fi nici o surpriză să vedem unitatea Multijet pe Thema. Potrivit primelor ipoteze, unitatea turbodiesel ar urma să debuteze pe piaţă în cursul lui 2012, resursele sale fiind estimate la 170 de cai putere. Motorul va fi asistat de o transmisie automată cu opt rapoarte, furnizată de ZF.
via | autoblog
Aparitia acestui motor e normala pt. clientii europeni ai acestui model!
Si chiar admitand ca aceasta puternica influenta americana exista, pai una e influenta si alta e sa iei un model american (de tip muscle sedan) si sa ii pui un logo Lancia si sa spui ca e italiana...mie unul mi se pare grotesc, dizgratios si imi zgarie orice notiuni de bun gust pe care le am si eu. Mai ales ca e vorba de doua culturi si filozofii auto total diferite.