Update: 09.01.2019
Departamentul de comunicare din cadrul BMW nu are o săptămână prea bună. În cursul zilei de ieri, o serie de imagini cu viitorul Seria 7 facelift realizate în cadrul unui eveniment privat au ajuns pe internet. Acum, în configuratorul BMW au fost încărcate primele fotografii cu noul vârf de gamă dezvoltat de nemți.
Dacă primele fotografii au fost realizate doar cu zona frontală a lui Seria 7 facelift, acum avem ocazia să admirăm și partea posterioară a limuzinei. Aici, nemții au operat câteva modificări discrete la nivelul spoilerului, în timp ce stopurile sunt acum "conectate" de o bandă luminoasă extrem de subțire.
Prezentarea oficială a viitorului BMW Seria 7 facelift va avea loc săptămâna viitoare.
Știrea inițială: 08.01.2019
Încă de la începutul anului trecut știam că BMW va prezenta Seria 7 facelift în cursul anului 2019. Iar momentul mult așteptat de fanii constructorului bavarez se apropie cu pași mari.
Constructorul german a ales să nu demareze o campanie de promovare bazată pe teasere foto și video, dar în schimb, nemții au pregătit o serie de evenimente dedicate clienților.
În cadrul unui astfel de eveniment defășurat în SUA, un invitat a fotografiat viitorul Seria 7 facelift.
Exemplarul nu era acoperit de camuflaj, iar astfel avem ocazia să admirăm modificările de design pregătite de BMW în zona frontală.Exciting new pics of the 2020 @BMWUSA #750i #7series #BMW #SneakPeek #bmw7er #740i #bmw750i @stanrudman @BMWUSAnews @BMW @BMWMotorsport #cars pic.twitter.com/2M2Zx74jJT
— Stan Rudman (@StanRudman) 7 ianuarie 2019
Bavarezii propun o grilă frontală mult mai generoasă care a fost inspirată de cea integrată pe noul SUV X7. De asemenea, nemții vin cu modificări la nivelul farurilor, dar și cu câteva retușuri în zona prizelor de aer și a capotei.
Conform unor surse apropiate, gama de motorizări va suferi mici transformări. Versiunea 740i va miza pe același motor pe benzină de 3.0 litri, însă puterea oferită ar urma să crească de la 326 CP la 340 CP. Varianta 750i va fi disponibilă cu motorul V8 de 4.4 litri și va oferi 530 CP și 750 Nm, valori asemănătoare cu cele disponibile în prezent pe M850i Coupe.
Fanii versiunilor plug-in hybrid vor putea comanda varianta 745e iPerformance facelift. În prezent, hibridul bazat pe Seria 7 poate fi găsit sub denumirea de 740e iPerformance.
Sistemul de propulsie este format dintr-un motor pe benzină de 2.0 litri cu patru cilindri care produce 258 CP și 400 Nm și un motor electric capabil să genereze 113 CP și 250 Nm. În total, sistemul hibrid de pe actuala versiune 740e iPerformance oferă 326 CP și o autonomie în modul electric de până la 45 de kilometri.Versiunea 745e iPerfomance va renunța la motorul de 2.0 litri și va integra un propulsor de 3.0 litri cu 6 cilindri. Conform primelor informații, puterea totală a sistemului hibrid va ajunge la 394 CP și 600 Nm. Totodată, autonomia în modul electric ar urma să crească mulțumită unui acumulator cu o capacitate mai mare.
Aceleași surse spun că viitorul BMW Seria 7 facelift va fi oferit și în versiunea M760i xDrive echipată cu motorul V12 de 6.6 litri.
Foarte posibil ca această generație să fie ultimul model Bmw cu motorizare V12.
Bine spus. Eu nu inteleg cum poti sa-ti bati joc in asemenea hal de o masina care costa peste 100 de mii euro. Hai ca ii mai inteleg pe cel care produc low-cost-uri. Dar e inatmisibil pt. o marca cu traditie sa aleaga o mutilare a masinilor lor. Nu inteleg noua grila supradimensionata. Nici camioanele nu le au asa mari. Farurile sunt elegante si frumoase. Probabil si restul masinii e frumoasa dar cu mizeria aia de grila a stricat tot.
calandrul ala (si nu grila, sic!) face toti banii. Personal incepe sa-mi placa designul BMW, culmea, apreciindu-l in aceeasi masura ca si in perioada lui e38. Alte vremuri alte viziuni....
e un design dezastruos, parca s-au chinuit sa o faca urata
rov
La cati prosti sunt cred si eu. Tu ai cumpara asemenea monstruozitate s-au ti-ai lua o masina serioasa gen A8 sau S class ?
Noul A8 e avion pe langa septarul asta. De la e38, BMW nu a mai fabricat un seria 7 veritabil sa bata S-ul. Nici cu e38 nu la batut dar erau pe aproape. Iar A8 momentan mi se pare mult peste seria 7. Faptul ca se vinde mai bine (nu am verificat) nu are relevanta. Rolls Royce vinde cateva Phantom-uri pe an. Asta nu inseamna ca sunt mai proaste ca seria 7 ,A8 S.
o tracta x7 ca amandoua is de dus la goz :D
Stuttgart-ul cred ca sta si rade. Seria 7 e din ce in ce mai departe fata de S si cred ca si A8 l-a depasit.
Astia de la BMW deseneaza masini din ce in ce mai urate. Probabil vor sa vanda bine in China, in detrimentul Europei.
Serie 7 a murit cu ultimul E38 produs. Masina aia era un exemplu de design fluid.
Nu esti obligat sa-ți placă o mașină, dar când spui că A8 este mult peste seria 7 înseamnă că te referi la toate aspectele, adică dinamică, performanțe, confort, materiale, izolare fonica, ori această afirmație este fără fundament, nicio publicație din lume n-a ajuns la această concluzie, doar tu.
Rolls nu are nicio legătură în această discuție, este cumpărată de milionari.
Iar nu ai inteles. Am bagat Rolls-ul in discutie nu sa il compar cu triada ci sa scot in evidenta ca nu conteaza cate unitati vinzi ci , ce masini vinz ! Ideea era ca daca se vand mai multe serii 7, asta nu inseamna ca sunt si mai bune ca A8 care se vand mai putine. Nu as da A8-ul nou pe porcaria asta niciodata. Da. Parerea mea.
Nu ! Dar ai ghicit oarecum. Am avut TDI dar A8 de 4.2 si Q7 de 3.0.