Lamborghini a dezvoltat o versiune decapotabilă a lui Veneno, hipercarul pe care l-a construit în doar trei unităţi. Versiunea roadster va costa echivalentul a 3.3 milioane de euro.
Esential
4
exemplare Lamborghini Veneno au fost produse, dintre care trei au fost vândute.
Lamborghini Veneno Roadster este noua creaţie a mărcii italiene.
Decapotabila va avea doar nouă unităţi produse - fiecare dintre acestea urmând să coste 3.3 milioane de euro - devenind astfel cel mai scump cabriolet de serie din lume. Deşi vorbim despre o producţie triplă faţă de cea a lui Veneno, exclusivitatea lui Veneno Roadster va fi asigurată de preţul său şi de lista foarte scurtă de clienţi. Modelul utilizează tot motorizarea V12 de 6.5 litri preluată de la Aventador, care livrează 750
CP.
Primele informaţii spun că performanţele modelului decapotabil ar trebui să fie foarte apropiate de cele ale coupe-ului, ceea ce înseamnă acceleraţia de la 0-100 km/h este aşteptată să fie realizată în 2.9 sau 3 secunde, in timp ce viteza maximă ar putea fi de 350 km/h. Masa la uscat a noului supercar din Sant'Agata este anunţată la 1.490 kilograme.
Spre deosebire de alte decapotabile, Veneno Roadster nu va putea fi capotat, neexistând un plafon pentru acest model.
Versiunea Roadster a lui Lamborghini Veneno a fost
confirmată oficial în luna iulie a anului curent de Stephan Winkelmann, CEO-ul Lamborghini. Încă de la început, reprezentanţii mărcii italiene au specificat numărul de unităţi pe care intenţionează să le construiască şi preţul viitorului model.
Între versiunea decapotabilă şi versiunea coupe a lui Veneno, diferenţa de preţ este de 10%, ceea ce ajunge să însemne 300.000 de euro. Noul Veneno vine într-un moment foarte bun pentru marca italiană, vânzările Lamborghini înregistrând o creştere de 30% în 2012, producătorul de supercar-uri livrând 2.083 de unităţi anul trecut.
Via Autoemotionen
vulgara si de prost gust !
Mi-ar fi rusine sa cobor din asa ceva, sincer ! Poate sa coste si 1 miliard.
Nu conteaza ca este in serie limitata, doar 9 bucati. Oare cate vor mai fi peste 40-50 de ani? Nemtii tot fraieri, cu gandul sa ia bani de la habarnisti...
Pare simpla tarasenia, nu? Toti avem dreptul natural si legal sa afisam atitudini personale, dar parca "hidosenie" ar fi un termen prea coroziv...Mai degraba bizarerie :) Cel putin privita din spate, aceasta masina imi creeaza impresia brutala a unor...fiare contorsionate, a unui ansamblu fara noima, care nu exprima nicio idee armonioasa. Dar "hidoasa" sau "oribila" n-o pot califica. Poate pe altii chiar ii...incanta. Am putea sa-i condamnam pentru ceea ce simt ei??? Dragii mei, gusturile variaza extrem de mult in pasiunea noastra, doar stiti bine! De aceea ne permitem uneori sa intocmim (macar in mintea noastra, a fiecaruia) topuri de genul "Cele mai urate masini din toate timpurile", in care, nu-i asa?, favoritele noastre nu figureaza nici macar in gluma, Doamne fereste (apropo, un remediu excelent pentru a combate o zi proasta sau trista este, cel putin in viziunea mea, sa ma uit la poza cu...Vygor Opera; ma pufneste rasul instantaneu, gandindu-ma cat de spumos poate fi umorul involuntar al "desenatorilor" acelei "masini"). Insa, in mod axiomatic, orice producator, indiferent de priceperea, de faima sau de puterea lui, poate claca la un moment dat pe acest taram vesnic alunecos al calitatii totale, inclusiv in intentiile lui...artistice; de pilda, eu, cat as fi de GM-ist, n-o sa inteleg niciodata ce-a vrut sa insemne pleasca numita Pontiac Aztek. Sau intreaga gama Chewoolet (exceptand Cruze), care mi se pare o palma crunta pe obrazul blazonului istoric al lui Chevy. Palma care a rasunat si pe falcile mele, la propriu. Dar te poti confrunta cu ratiunile economico-financiare? Nu intotdeauna ce-i frumos se si vinde, hâh?!
In concluzie, dincolo de umorile noastre mai mult sau mai putin subiective, anomalii arhitecturale se vor mai comite cat va trai lumea (auto) ! Important, daca nu capital, va fi sa le tratam cu ingaduinta, in definitiv cu spirit critic moderat, altfel nu vom reusi sa-i ajutam pe autorii lor (care nu le-au facut cu rea-intentie, evident) nici sa se reveleze asupra propriilor gafe, nici sa invete a le evita pe viitor!
Ai "uitat" de Lamborghini Islero, Jarama sau Urraco...o sa ma intrebi ce?! Ce-s astea ? Este exact punctul la care vreau sa ajung... Chiar daca este un Lamborghini, nu garanteaza absolut nimic...nici macar Ferrari n-a reusit pasenta cu F50, chiar daca Ferrari a fost vazut intotdeauna peste Lamborghini.
Tine minte ca in cazul de fata vorbim de o masina exotica, fabricata de Laborghini in 9 (noua) exemplare. Iar faptul ca tie nu iti place sau voua de aici nu va place nu inseamna ca e porcarie. Bine ca va pricepeti voi la design mai bine ca cei de la departamentul de design care a desenat acest Lamborghini. Zau asa!
Cat despre medicamente si balauri imaginari (gen excelenta lui Renault de care imi spuneai in trecut) si alte aberatii specifice tie de ani de zile (mai Carlos), deja mi se pare amuzant. Poti sa continui cat vrei, sa te zbati si sa ma jignesti in continuare ca ma doare fix in cot (evident, DOAR de tine).
Nici un model vechi de la Lamborghini nu se ridica la nivelul celor noi nici ca design nici ca performante si nici ca valoare si nu au fost prea reusite la vremea lor. La Ferrari este invers...cele vechi sunt apreciate mai mult si drept dovada sunt si printre cele mai scumpe masini din istorie. Iar faptul ca Ferrari a fabricat masini mult mai bune si mai frumoase inainte este limpede. Orice Ferrari e frumos in felul lui si apreciat de majoritatea oamenilor pasionati sau nu de auto. Lamborghini mai putin. Singurul model vechi de Lambo...care poate fi comparat cu un Ferrari din acelasi an ca design frumos si ca performante + calitate este 400 GT (273 exemplare din care au ramas mult mai putine). Si Miura este un model reusit si e la fel de apreciata de cunoscatori si pasionati de masini sport. Alt model vechi adevarat eu nu stiu de la ei. Iar cele noi (de la Murcielago in sus sunt prea frumoase zic eu). Un model exclusivist frumos este Reventon.
Ei incearca sa isi cladeasca o imagine la fel de buna ca a lui Ferrari pt. viitor. Fabrica raritati de genul sa fie peste 50 de ani sa zic cum e acum 250 GTO de la Ferrari. Dar o cam dau in bara cu design-ul. Cu Reve....au reusit. Veneno, Sesto Elemento , concepte gen Egoista sunt de a dreptul sinistre !
Pe scurt Lamborghini inseamna asa (cel putin pt. mine):
1- Reventon
2- Aventador
3- Murcielago
4-400 GT
5-Miura.
Restu sunt restu...
“E cel mai groaznic lucru pe care l-au inventat italienii dupa fascism. Bine ca vom vedea doar 3 modele.”
Acum se pare ca teroarea continua cu versiunea "roadster"...
Doamne pazeste-ne!
Daca mi se pare acceptabil acest aspect sa ma simt deja pazit?
PS: Sa nu te descurajeze "automatul de vot" cu vopsea rosie...Un singur "plus" de la mine valoreaza mai mult decat orice mecanism al imposturii.
Si uite ca in seara asta am aflat ceva despre tine. Daca vei ajunge sa-ti indeplinesti visul cu un Olsmobile mi-ar face mare placere sa-ti vad masina. Asa ca, daca nu deranjez prea mult, la momentul oportun poate dai un semn. Cafeaua si sucul le dau eu cu mare placere. :)
Daca ne gandim ca mai mereu opiniile tale sunt luate defapt de pe niste site-uri oficiale ale producatorilor sau dupa blogul oficial (uneori cu copy/paste - credeai ca nu ma prind? culmea, mai intru si eu pe blogul aliantei renault-nissan), iti dau dreptate. Sa inteleg ca esti o victima a mass mediei si a corporatistilor care si in cazul acesta, in privinta unui design (adica a unei pareri strict subiective) detin adevarul suprem. Ce e scris pe site-uri, in reviste sau ce spune unul din conducerea unei companii e sfat pentru tine, mai ales domnu' Ghosn, fata de "pateticul" Winterkorn care ce sa vezi, a reusit sa vanda 9 miliane de masini pana din ianuarie pana septembrie. Foarte patetic baiatu'. Nu pot spune ca gresesti, si mai mult ca sigur iti amintesti cand "Nostradamus de Bucale" te-a contrazis de mai multe ori cu toate informatiile tale "oficiale" si culmea, in prostia lui (de bolovan pe patul de spital mai nou) a mai si avut dreptate. Lucru care evident te-a scos din sarite si ai inceput sa jignesti cand ti-am spus ca exact acelasi lucru iti spusesem cu cateva luni inainte. Cel mai recent exemplu a fost acum 2 saptamani cand imi spuneai ca Hyundai si Kia sunt niste "aia". Si aparut o stire care ce sa vezi, a contrazis total ce ai spus.
Si apropo de limbaj bombastic, da-mi voie sa te citez dintr-un comentariu de acum cel mult doua saptamani, care e drept ca mi-a fost adresat, insa esentialul caracterului ramane indiferent cui i-a fost adresat: "Mars bai mascariciule!" Si tu imi spui mie pastile si balauri imaginari...
Scuze de off-topic, dar am vrut sa-i sugerez lui Lau ca masinuta asta chiar merita s-o vada, respectiv s-o incerce :)
Fiara neinlantuita numita Lamborghini a murit insa dupa disparitia lui Diablo, preluarea de catre Volkwagen AG si aparitia lui Murcielago.
Ultima suflare a fost Diablo SVTT... Aia da bestie exclusivista !
Intreaba pe cei mai "batrani".
- desen tehnic: http://ro.wikipedia.org/wiki/Desen_tehnic
- design: http://dexonline.ro/definitie/design
Nu iti pricep fricile si cosmarurile pe care nu uiti nicicand sa ni le reamintesti.
Dar macar incearca sa nu induci in eroare sub acoperirea unei beletristici extrem de subtiri
cineva trebuie sa se gandeasca si la ei ,nu? singuri si cu atatia bani in nisipurile lor....
Nu cred ca se pune problema de "conformism", problema e ca-i urata. Cel putin asa o considera majoritatea cititorilor si specialistilor din industrie. Extravagant este si un Ferrari sau Koenigsegg, insa fac masini frumoase.
Oricum... pe langa faptul ca-i oribila, eu cred ca e destul de "banala" ca performante la banii pe care-i cer, asta cu toata "exclusivitatea" lor. Pai prietene, daca vreau exclusivitate, imi iau un Nissan GT-R stock de 100.000 euro si-i aplic un tuning de vreo 1500 CP s-o vezi si s-o auzi din elicopter in multime. Unicat va fi, iti garantez! Sa nu mai vorbim ca va umili in reprize, accelaratie aceasta aratare de +3 milioane euro.
Cred ca reactia de neadethali din partea romanilor este din cauza ca sunt detinuti de Vw.
Nu incerca sa le mai inventezi scuze. Trebuie sa fii naiv ca sa crezi ca poti contoriza toate comentariile. Emblema e orbitoare pentru multi si un comentariu aruncat din impuls nu e greu de facut. Poate sa scoata lamborghini si un rahat pe bat, ca tot vor zice "wow" cativa rataciti.
PS: Utilizatorii AM nu formeaza o comunitate monolit, sudata, care sa stie si sa vrea sa ia atitudine; nu pot concluziona altfel atata timp cat nimeni n-a sarit in sprijinul colegului nostru Lau! Nu-i suficient doar sa-l "pluseze"...Cata dreptate avea regretatul Octavian Paler: "Boala natiunii romane este lipsa de solidaritate".
- tauri comunali
- ma racaie sub coada
- martafoi
- vomele tuturor sclembaricilor
felicitari, ai mai coborat o treapta!
In primul rand despre masina. Perceptia design-ului este subiectiva. Unora le place, altora nu. E ok atata timp cat stii sa respecti opinia celuilalt. Mie personal imi place masina si sunt convins ca in realitate o sa arate superb. Eu zic ca are un design prea avansat pentru zilele noastre, dovada comentariile negative foarte multe la pozele de mai sus.
Totusi, din experienta proprie, un Diablo e o aparitie deosebita pe sosea, indiferent ca vorbim de autostrada sau stradute din centrul orasului. Zicea cineva de Sesto Elemento. L-am vazut o singura data la un targ auto si a fost o experienta memorabila. Este foarte nedrept sa judeci o masina din poze. De restul, nu mai zic nimic. Aveam un SLK de cateva zile, si incercam din resputeri sa minimalizez comentariile prietenilor. Iar intr-o seara imi conduceam acasa viitoarea sotie, una din rarele fiinte pe care masinile o lasa rece. Ma rog, o lasau :):):) La un moment dat, in seara aia calda de vara, ne-a ajuns din urma un Gallardo si a trecut incetisor de noi pe autostrada. "Imi place masina asta" mi-a zis. "Ce-ti place la ea?" am intrebat-o. "E ... deosebita". Atat. O parere de om simplu care pana atunci mersese cel mai des cu transportul in comun. Sincer, nu mi-am simitit nici o secunda orgoliul atins, pentru ca si pentru mine masinile isi au importanta si farmecul pana la un punct. Dar mi s-a parut foarte interesant ca pana si pentru cineva complet dezinteresat de fenomenul auto, un Ferrari sau Lambo poate avea acea atractie instantanee.
@Inexorabil, daca imi permiti cateva pareri sincere si neutre. Stiu ca Oldsmobile Alero are un design aparte, si alaturi de Chrysler Intrepid au fost printre putinele masini americane care mi-au placut in anii 2000. Totusi review-urile despre calitatea abismala a lui Alero ma fac sa vorbesc. Sunt convins ca iti castigi banii cinstit si presupun ca ti-i cheltui cu atentie, in special cand e vorba de investitii mari. In America de Nord Alero n-a fost foarte bine vazut din punct de vedere mecanic. Franele pe fata sunt prost dimensionate, se incing foarte repede si discurile se stramba. Nu ma injura, dar stiu cum sa-i zic pe romaneste. In dialectul de la Zarnesti se spune ca "they warp". Despre alte hibe sunt sigur ca poti gasi documentatie bogata pe internet. GM a suflat in lumanarea lui Oldsmobil tocmai datorita vanzarilor proaste, a crizei economice, a incalecarii portofoliului, a faptului ca n-a reusit sa atraga segmentul tanar, fiabilitate mecanica, samd. You name it. Alege cu grija, si nu te grabi.
@LauCalin. Exista destui useri mai mult decat decenti pe site-ul asta, iar tu de departe esti pe locurile fruntase. Daca pe mine ma injura lumea si nu ma suporta, pe bune ca ii inteleg si le dau dreptate. I don't care. Dar sa vorbesti ca un neam prost si sa afisezi atata ura fata de un om neutru, articulat si informat ca tine, mi-e peste puterea de procesare. Dar asta-i societatea si astea sunt vremurile in care traim.
Bafta multa si o saptamana buna tuturor. Pace si intalepciune ...
Din pacate, restul, care nu se regasesc in aceasta descriere si sunt si foarte multi (si aici nu ma refer la @vianu, cu "v" mic, deoarece cred ca el poate fi un bun interlocutor pe AM) incearca prin replici agresive sa castige respectul celor cu state mai vechi pe site sau cauta sa se impuna cu orice pret, crezand ca detin adevarul absolut si de multe ori si masina suprema, care in multe cazuri se intampla sa fie vreo Dacia, Renault, Opel, Hyundai, Peugeot, Toyota sau alte masini medii-mediocre la urma urmei. Tot ei sunt si cei mai inversunati daca le critici vehiculul, luand-o ca pe un atac la persoana. Nu asa se face baieti. Daca ar fi sa ma supar eu de cate ori mi-au facut tovarasii de pe aici Megane-ul cazan, junghi, rebut, plita sau ebonita ar fi insemnat sa nu mai dau pe aici de mult. Ce e prost la ea am recunoscut de fiecare data, ce e bun am aparat. Ei bine, categoria asta de comentatori pe care am descris-o in cateva linii are cateva exemplare extremiste.
Extremistii astia, impotriva carora AM nu poate sau nu vrea cu adevarat sa ia masuri (de promisiuni suntem toti cam satui, nu?) sunt cei care reusesc de fiecare data sa stice orice atmosfera, orice dialog, cu care nu se poate discuta sub nicio forma, fiind ca tiganii: needucabili si neintegrabili. Sunt cativa extremisti Renault (carlos sau sosiile lui), sunt cativa hateri extremi de electrice si de VW (nu-i mai pomenesc ca se stiu ei) si apoi vine infectia absoluta a site-ului, paranoidul suprem care ne arata cat de jos poate merge jigodismul uman, fatarnicia si nesimtirea sau poate boala (in termeni medicali vorbind, caz in care nu ne ramane decat mila, compasiunea si speranta ca va fi cumva izolat, carantinat in mod virtual si apoi depistat sau raportat la cei competenti pentru a primi ajutor de specialiatate in lumea reala, in mediu spitalicesc - nici urma de ironie, va rog sa ma credeti), care prin fanatismul lui a reusit sa distruga imaginea japonezelor si sa naruie anumite preferinte sau simpatii pentru ele, desi marcile si masinile niponilor nu au saracele nicio vina, daca e sa judecam la rece. Deci cum sa-l aperi pe @LauCalin sau pe altii in conditiile astea, cum? Discutia se bazeaza pe respect (asa ar trebui), sustinerea unor pdv pe argumente sau preferinte personale care au o limita, dar cand astea lipsesc, cum sa aperi un coleg cand e atact cu ce iese pe furtunul vidanjei? N-ai cum, te-ai naclai degeaba. @Lau stie bine ca are aprecierea tuturor celor care sunt guvernati de cumpatare, de bunul simt, chiar daca suntem sau nu de acord cu el mereu, chiar daca ne place sau nu masina pe care o conduce sau marca pe care el o apreciaza cel mai mult, iar asta e tot ce conteaza.
@mtsan. Ai pus punctul pe i :)
Probabil ca deja toate exemplarele sunt adjudecate de seici din golf...
am masina noua si iti spun cu mana pe inima ca veneno este un bullshit dpdv al designului
ai ceva impotriva?
Orice om de la cel mai sarac la cel mai bogat are dreptul sa isi spuna parerea. Fiecare vede lucrurile in felul lui....cel care a desenat aceasta masina este cea mai frumoasa pt. el. Se pare ca majoritatea o critica si nu le place. (s bogati si saraci). O mancare scumpa nu e neaparat mai gustoasa ca una asa cum spui tu. La fel si masinile...o masina extrem de scumpa poate sa fie si urata. Sunt multe mancaruri scumpe gustoase si la fel de multe care nu se pot manca. Sunt masini scumpe foarte frumoase si altele cu un design execrabil. Daca asta e parerea ta despre noi, te anunt ca e total gresita. Sigur nu o sa stam sa te schimbam pt. ca oricum ar fi in zadar.
Cateva randuri care spune totul despre tine:
Citez ,, oameni asa banali ca voi, pun pariu v-ati pisa pe voi de emotii, Penibili.'' Din cauza celor ca tine, forumul de pe AM a devenit o mahala.
@vianu
Era o vorba care suna asa: Cu omul nescolit si prost, nu lupt, ca n-are niciun rost. Dar duc o lupta colosala, cu prostul care are scoala.
Posibil sa faca parte din a doua categorie....dar si asa nu are rost :)...nu vei castiga !
culmea e ca apreciez Lamborghini dar modelele vechi...de pana in anii '80.
Asta vara in vacanta fiind pe la Sinaia m-am intors din drum vreo 10km in statiune sa admir un Lamborghini Miura negru.
Bine, bine, o sa fiu totalmente la cheremul celor umbla doar cu manusi si care ma considera toaleta lor publica preferata! Pe mine ma duce cârca...Acum or fi multumiti ?? Sau nici acum?!
Dar ce-ar fi daca am lasa deoparte aria urii si a intolerantei si v-as spune ca...Aventador si Reventon sunt doua supercaruri de rasa, poate cele mai Lambo dintre Lambo?...Cat timp Audi nu va "umbla" la motoarele si nici la "grafica" subsidiarei sale supersport, nu cred ca vor aparea probleme majore...Stiti ceva? Poate ca accentuarea si inmultirea unghiurilor ascutite tipice lui Lambo si reliefate de Venano si Egoista sunt concepute pentru a parea o...demonstratie de independenta conceptuala a italienilor, chiar daca cea decizionala vine acum dinspre nord! Desi nu-mi plac aceste modele in sine, daca aceasta ar fi explicatia rationala si nu doar o speculatie personala, atunci...bravo!
de fapt un locuitor al nisipurilor care nu are ce face cu 3,5 milioane nu se gandeste decat la un singur lucru ... ca poate peste 5 - 10 ani i se va dubla investitia .... depinde de cate vor lua foc pana atunci ....